930×122 CAPRA 5

Pitesti

PITEȘTI: SE POT DEPUNE CERERI PENTRU TICHETE ELECTRONICE EDUCAȚIONALE

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești anunță că, începând de astăzi, 03.09.2020, până pe data de 10.09.2020, se pot depune solicitările pentru acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional, în conformitate cu O.U.G. nr. 133/2020.

Citiți și: Magie pe scena din Pitești!

Potrivit acestui act normativ, copiii cei mai dezavantajați din învățământul de stat preșcolar (grădiniță), primar și gimnazial, fără sprijin material, cu venituri la nivelul veniturilor sociale minime acordate familiei acestora, beneficiază în anul școlar 2020-2021 de sprijin financiar acordat sub formă de tichet social pe suport electronic în cuantum de 500 de lei/an școlar.

Aceste tichete sociale emise pe suport electronic vor putea fi utilizate pentru achiziționarea de materiale școlare și articole de vestimentație necesare frecventării școlii și grădiniței.
Condițiile de eligibilitate pe care trebuie să le îndeplinească solicitanții sunt următoarele:

Citiți și: Pitești. Halucinant: Șofer într-o stare deplorabilă, lângă Davila! VIDEO incredibil

• să aibă domiciliul/reședința pe raza municipiului Pitești;
• venitul mediu net lunar pe membru de familie, realizat în luna iulie a acestui an, să fie de:
– până la 284 lei, în cazul familiilor cu copii care sunt înscriși la grădiniță;
– până la 1.115 lei, în cazul familiilor cu copii care sunt înscriși la școală.
• să facă dovada înscrierii copilului la grădiniţă sau școală.

Pentru anul şcolar 2020-2021, cererile se depun de către reprezentantul familiei sau de către reprezentantul legal al copilului, la sediul Direcției de Asistenţă Socială a Municipiului Pitești, B-dul Republicii Nr.117B, Bl. D5B, parter, în cadrul programului cu publicul, însoţite de următoarele actele doveditoare:

– acte de identitate ale părinților / reprezentantului legal (în original și copie);
– documente din care rezultă calitatea de reprezentant legal, în original și copie, după caz (hotărâre judecătorească de încredințare, încuviințare a adopției ; dispoziția conducătorului Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului/ hotărârea instanței de judecată pentru măsura plasamentului, hotărârea judecătorească de instituire a tutelei/ dispoziția autorității tutelare, potrivit legii );
– certificatele de naștere ale copiilor (original și copie);
– dovada înscrierii la grădiniță/școală ;
– certificat de căsătorie părinți în original și copie (după caz);
– certificat de deces părinte (unde este cazul) în original și copie;
– acte doveditoare privind veniturile realizate de membrii familiei, eliberate de angajator, de organele fiscale sau de alte autorități competente, mandate poștale de plată, extrase de cont, decizii ori dispoziții de stabilire a drepturilor (după caz);
– hotărârea judecătorească prin care soțul/soția este arestat/arestată preventiv pentru o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate și nu participă la întreținerea copiilor și, după caz, alte acte doveditoare privind componența familiei.

Menționăm că tichetul electronic va fi acordat doar dacă se face dovada prin adeverință, eliberată de unitatea de învățământ, privind frecventarea cursurilor de către copil.
Suma de bani de pe tichetul social, aferentă unui an școlar va putea fi folosită timp de un an de zile de la data emiterii, numai pe baza actului de identitate al titularului, aceste tichete putând fi utilizate numai în anumite magazine din raza localității de domiciliu a fiecărui titular de tichet. Lista cu aceste magazine va fi primită de către fiecare persoană, odată cu distribuirea tichetului.
De asemenea, informații suplimentare se pot solicita și telefonic, la numărul 0736.701.137.

HerasMed (555 x 222 px)
eurial 570×90