930×122-epitesti PNL

dacia

Tentativă de fraudă care se folosește de imaginea Dacia

Tentativă de fraudă care se folosește de imaginea Dacia

Citiți și: Uzina Dacia angajează după ce sute de oameni au plecat din fabrică!

Directoratul Național de Securitatea Cibernetică (DNSC) atrage atenția asupra unei tentative de fraudă care folosește imaginea Dacia, atacatorii trimițând mesaje cu oferte promoționale false, anunță Profit.ro.

„În perioada promoțiilor de iarnă, atacatorii continuă tentativele de fraudă care se folosesc de imaginea unor branduri cu reputație, precum magazine online, hypermarket-uri sau bănci comerciale pentru a masca destinatarul real al mesajului. Astăzi vă prezentăm o nouă mostră de astfel de mesaj electronic trimis de atacatori, care se folosește de elemente corespondente identității vizuale a Dacia. Atacatorii trimit mesaje cu oferte promoționale false, către un număr cât mai mare de utilizatori, păcălindu-i să acceseze un link sub pretextul posibilității de a câștiga un autoturism Dacia Sandero. Mesajele primite conțin link-uri către site-uri frauduloase, care copiază imaginea de brand a Dacia, pentru a convinge potențiala victimă că este vorba despre un concurs real”, explică experții DNSC pe pagina de Facebook a instituției.

Citiți și: Dacia, surpriză neplăcută privind Duster 3

Aceștia recomandă evitarea accesării link-urilor provenite din surse necunoscute sau din mesaje considerate suspecte, chiar dacă vin de la prieteni, rude, colegi etc și verificarea cu aceștia a transmiterii lor, pe un alt canal de comunicare.

De asemenea, specialiștii în securitatea cibernetică sfătuiesc să fie verificată mereu denumirea site-ului și existența unui certificat de securitate valid (https), înainte de a furniza orice fel de date în acest spațiu și să nu se furnizeze date personale, financiare sau de autentificare la cerere, după ce au fost accesate astfel de link-uri, deoarece este vorba despre o tentativă de fraudă.

Sursă foto principal: Profit.ro

PIZZERIA SAPORI 555 222
570 X 90 CAPRA 3