930×122 CAPRA 5

umbrarescu

Tronsonul care îi dă bătăi de cap lui Umbrărescu. De ce e cel mai greu

Tronsonul care îi dă bătăi de cap lui Umbrărescu. De ce e cel mai greu. Trei loturi din autostrada de centură A0 sunt în lucru la acest moment. Firma românească UMB, deținută de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, lucrează la cel mai scurt tronson, care este însă și cel mai dificil, notează Bugetul.ro.

Citiți și: Umbrărescu, o nouă victorie crucială! Pod vital pentru autostradă, aproape gata

Acesta include nu mai puțin de trei poduri, dintre care un viaduct cu o lungime de 1,3 kilometri peste lacul Cernica.

Firma lui Umbrărescu trebuie, de asemenea, să construiască un pasaj care va traversa calea ferată CF 801, precum și un alt pasaj pentru DJ301. Cea mai dificilă parte a proiectului este viaductul de 1,3 kilometri peste lac, pentru care UMB a primit autorizația completă în primăvara lui 2024.

Citiți și: Veste bună! „Săptămâna viitoare asfaltăm în continuarea lui Umbrărescu”

Tronsonul care îi dă bătăi de cap lui Umbrărescu. De ce e cel mai greu

Recent, o filmare realizată cu drona a arătat progresul lucrărilor, cu muncitorii mobilizați la pasajul feroviar și la DJ301, unde au fost depozitate grinzile necesare pentru viaductul peste lacul Cernica.

La finalizare, Lotul 4 din A0 Nord se va lega de Lotul 1 din A0 Sud. Lotul 1 a fost deschis circulației în iulie. Lotul 4 se va conecta și la Lotul 3 din A0 Nord, realizat de CCECC. Contractul pentru Lotul 4 este în valoare de 312 milioane de lei și a fost semnat în august 2020. Lucrările au început în aprilie 2023. Proiectarea durează 12 luni, iar execuția 18 luni. Finalizarea este estimată pentru anul 2025. Stadiul actual al lucrărilor este de 18%.

555×222 grota rece
570 X 90 CAPRA 3