Eurial 930 x 122

autostrada

1.000 de locuri de muncă, salarii de 9.000 de lei: Autostrada cu cel mai complex nod rutier

1.000 de locuri de muncă, salarii de 9.000 de lei: Autostrada cu cel mai complex nod rutier

Citiți și: Blocaj pe Autostrada București – Pitești!

Un proiect ambițios de infrastructură prinde contur în România, odată cu demararea lucrărilor la autostrada A13 Sibiu – Făgăraș.

Turcii de la Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS au început construcția primului pod, în zona localității Sâmbăta de Sus.

Citiți și: Accident pe A1, acum! Trafic îngreunat!

Au fost mobilizați deja aproape 1.000 de muncitori.

Salariile sunt atractive, pe măsura proiectului, și pot ajunge până la 9.000 de lei, conform bugetul.ro.

Progres pe lotul 3: primul pilot forat, un pas esențial

Pe lotul al treilea al autostrăzii, între Arpașu de Jos (DN1) și Sâmbăta de Sus, a fost turnat primul pilot forat pentru structura podului.

Lotul implică execuția a peste 1.200 de piloți forați, un proces cheie pentru viitorul drum la standard de autostradă.

Constructorul avansează rapid, în paralel cu finalizarea proiectelor tehnice pentru loturile 1, 2 și 4.

Lotul 4 al autostrăzii Sibiu – Făgăraș: Caracteristici tehnice

Lotul 4 al autostrăzii, care se întinde pe 16,26 km de drum la regim de autostradă și 5,6 km la regim de drum expres, leagă Sâmbăta de Sus de municipiul Făgăraș. Acesta va include:

– Două noduri rutiere (Sâmbăta și Făgăraș);

– Două poduri cu deschidere de peste 160 de metri fiecare;

1.000 de locuri de muncă, salarii de 9.000 de lei: Autostrada cu cel mai complex nod rutier

– Un Centru de Întreținere.

Valoarea contractului pentru acest lot este de 1,19 miliarde de lei (fără TVA).

Termenul de execuție este de 36 de luni, după o perioadă de 12 luni pentru proiectare.

Cel mai complex nod rutier din România, la Boița

Pe tronsonul 1 al autostrăzii A13, în zona Boița, se va construi cel mai complex nod rutier din România, care va conecta autostrăzile A1 și A13, precum și DN7.

Intersecția, proiectată pe trei niveluri, va cuprinde:

– Numeroase poduri, pasaje și viaducte;

– Legături pentru toate direcțiile, asigurând interconectarea la viteze mari.

Tronsonul 1, care măsoară 14,2 km între Boița și Avrig, este gestionat tot de compania Makyol.

Acesta are un termen de 48 de luni pentru finalizare.

Pentru realizarea întregii autostrăzi, Makyol estimează necesitatea unui număr de aproximativ 1.000 de angajați.

Salariile oferite sunt semnificative, ajungând până la 9.000 de lei, potrivit surselor oficiale.

O autostradă care va lega regiunile țării

Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș este esențială pentru interconectarea regiunilor țării și pentru facilitarea traficului între Transilvania și restul României.

Proiectul avansează într-un ritm alert, iar construcția acestei autostrăzi reprezintă un pas important în modernizarea rețelei rutiere naționale.

Foto: Descriptiv/telegrafonline.ro

PIZZERIA SAPORI 555 222
HerasMed (570 x 90 px)