930 x122 grota rece

rar

RAR, mesaj de ultimă oră pentru șoferi: Problema să se rezolve pe loc, „la cald”!

Informare Registrul Auto Român

Citiți și: Toți șoferii care nu știu iau amendă: Limita nouă de viteză spre Autostrada A1

„Mai puțină birocrație, mai eficienți!

Șefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziție cu explicații și lămuriri despre interacțiunea dumneavoastră cu instituția noastră!

Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete.

Citiți și: Aceste mașini vor fi urmărite!

Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.

Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale.

La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă.

Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.

Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!

Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări.

Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți.

Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru.

De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei”, informeaza instituția într-un comunicat pentru presă trimis în urmă cu puțin timp în urmă.

Eco moto 555×222

Comentarii

Un comentariu

  • Stan Patitu spune:

    Ati obligat toate statiile ITP sa-si puna camere de supraveghere pentru efectuarea inspectiilor „pe corecte”.
    Daca nu aveti incredere nici asa, lasa-ti-va de munca asta. Blocati in continuare masinile pe stand si veniti la deblocare in 55 de minute! Pe ceas.
    Ce vina are proprietarul/soferul ca inspectorul nu are chef de munca si asteapta un ITP 2 ore?! Care este timpul dumneavoastra de raspuns?
    Va urez ca atunci cand faceti cumparaturi sau stati la rand pentru vreo treaba personala sa nu scapati mai repede de 2 ore!
    Nu sunteti doar voi, inpectorii RAR ingineri. Mai sunt si altii, poate mai destepti decat dumneavoastra, mai sunt si doctori, profesori, alti oameni cu carte mai multa ca voi care stau ca prostii sa vina un „jmecher” de inspector de la RAR sa deblocheze masina.
    Urmatorul blocat sa fie doctorul care trebuie sa va opereze copilul, asta va urez de sarbatori!
    2 ore…

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3