Kaia 930 x 120

ionica

„OPERAȚIUNEA” AUTOBUZUL PROVOACĂ NERVI ȘI CONFUZIE

După cum v-am informat ieri în exclusivitate, firma CNCD a transmis Primăriei Piteşti şi DNA o solicitare de a fi informată dacă subvenţia pe care o încasează pentru asocierea în transportul în comun de călători din Piteşti constituie sau nu prejudiciu, aşa cum apare în rechizitoriul procurorilor anticorupție în baza căruia au fost reţinuţi și apoi arestați preventiv primarul Tudor Pendiuc şi oamenii de afaceri Gheorghe Văsîi, Constantin Scarlat şi Valentin Vişoiu.

Citiți și: Toți călătorii trebuie să știe: Publitrans schimbă programul

În săptămânala conferință de presă a instituției, Cornel Ionică, viceprimar al municipiului, a ţinut astăzi să facă o serie de precizări cu privire la acest aspect. Din capul locului, Ionică a reiterat ideea că Primăria va convoca atât Consiliul Local, cât şi firmele CNCD şi Girexim (partenerii privaţi ai Publitransului) pentru a lămuri toate aspectele.

„Organele abilitate au un anumit punct de vedere cu privire la subvenţie, pe care nu îl comentez. Dar legile au multe lacune. Revenind la subvenţie, legea prevede clar că transportul în comun trebuie să fie subvenţionat. Preţul biletului de călătorie este sub costul real de producţie, ca să spun aşa, dar altfel nu se poate, pentru că biletele ar fi prea scumpe. Cei care au calculat subvenţia nu au încălcat în vreun fel legea, asta este cert!”, a spus Ionică.

Citiți și: Bani de la stat! Se primesc deja cereri!

CNCD a precizat că dacă nu va primi rapid lămuriri îşi rezervă dreptul de a scoate autobuzele de pe trasee. Firmele private CNCD şi Girexim au 80 de autobuze, în vreme ce Publitrans are doar 36, dintre care numai 10 noi.

HerasMed (555 x 222 px)
New Profesional Consult 570×90