HerasMed (930 x 122 px)

asociatii de proprietari

PITEȘTENII RECLAMĂ PRESIUNI ȘI ABUZURI LA BLOC

Societatea de termoficare a municipalității Pitești ne-a comunicat cu puțin timp în urmă: „Pentru identificarea eventualelor probleme în blocuri, blocaje tehnice în instalațiile interioare care aparțin asociațiilor, rugăm reprezentanții asociațiilor de proprietari/locatari să deschidă vanele din subsolul tehnic.

Citiți și: Oprim sau nu căldura în camerele pe care nu le folosim pentru a economisi bani?

În acele asociații în care sunt depistate probleme care să împiedice furnizarea agentului termic pentru încălzire, responsabilitatea remedierii acestora, în regim urgent, este strict a conducerii asociațiilor.

Piteștenii care constată apariția unor probleme tehnice sau văd că nu li s-au încărcat instalațiile interioare ale blocului de alimentare cu agent termic pentru încălzire sunt rugați să sune la Dispeceratul Termo Calor Confort S.A. şi să contacteze conducerea asociației de proprietari din care fac parte pentru a cere explicații cu privire la aspectele constatate.

Citiți și: Pitești: S-a anunțat! Când se dă drumul la căldură

Ca urmare a sesizărilor primite de la unii locatari referitoare la presiunile venite din partea unor administratori sau președinți de asociații, vă informăm că nimeni nu are dreptul de a vă impune, peste voința dumneavoastră, renunțarea la un drept legal, acela de a fi beneficiarul serviciului de alimentare cu energie termică pentru apă caldă și încălzire.

În cazul în care constatați că se fac presiuni asupra dumneavoastră de către administrator sau președinte, vă rugăm să contactați Primăria municipiului Pitești, care prin aparatul său de specialitate va lua toate măsurile legale pentru oprirea acestor abuzuri”, informează societatea de termoficare a municipalității piteștene. (Foto: descriptiv) 

New Profesional Consult-555×222
New Profesional Consult 570×90