- Publicat de: Mihaela Grigorescu
- 22-08-2018, ora 17:05
- Administrativ
PUBLITRANS EXPLICĂ OFICIAL DE CE ÎȘI BATE JOC DE PITEȘTENI
Publitrans explică oficial de ce își bate joc de piteșteni. În urma articolului de astăzi (subiectul pe larg, AICI), în care am reclamat căldura insuportabilă din autobuzele Publitrans, societatea de transport în comun a municipalității piteștene a reacționat.
Citiți și: Facturi compensate 100% timp de 6 luni! Ce trebuie să faceți,,S.C. Publitrans 2000 S.A. a luat toate măsurile care se impun, prin urmare vă aducem la cunoştinţă că zilnic în traseu există echipe care fac verficări inopinate, cu accent pe funcţionarea instalaţiilor de climatizare din autobuze.
Facem precizarea că peste 80% din parcul auto (70 de autobuze) are în dotare instalaţii de climatizare. S-au luat măsurile tehnice necesare în vederea selectării celei mai mici temperaturi permise de sistem.
Citiți și: Pitești: A început recepția celor 99 de stații de călători PublitransTrebuie să specificăm că în serviciul de transport public local, lungimea medie între staţii este de circa 600 de metri, iar deschiderea simultană a celor 3 uşi duble duce la transferul rapid al unui volum mare de aer între interior şi exterior, neputându-se asigura o temperatură foarte scăzută, constantă în permanenţă.
Această problemă apare la toţi operatorii de transport public local, spre deosebire de transportul regional pe distanţe mari, când uşile de acces se deschid destul de rar. Suntem deschişi la orice sugestii şi propuneri venite din partea cetăţenilor.”, ne transmite Publitrans.
În primul rând, nu negăm că ați avea zilnic pe trasee echipe care verifică funcţionarea instalaţiilor de climatizare. Dar la ce sunt bune aceste echipe dacă nu constată căldura sufocantă din autobuze? Sau echipele „acționează” doar pe răcoare, dimineața și seara târziu? Ori constată, dar fără urmări pentru minimul confort al călătorilor!
În al doilea rând, găsiți, vă rugăm, soluţii, nu scuze! Piteștenii plătesc impozite locale (ba chiar majorate în acest an!) și bilet sau abonament de călătorie, în schimbul cărora dumneavoastră aveți obligația să le asigurați servicii decente, la standardele din lumea civilizată!