Eurial 930 x 122

banca transilvania

Alertă pentru cei care au carduri la aceste bănci: Probleme majore la final de an

Alertă pentru cei care au carduri la aceste bănci: Probleme majore la final de an

Citiți și: O bancă importantă își închide porțile după 2 decenii de activitate!

Finalul de an aduce noi provocări pentru clienții BRD, BCR și Banca Transilvania, pe fondul intensificării tentativelor de fraudă.

Băncile au emis avertismente pentru a informa publicul despre riscurile asociate noilor metode de înțelăciune care exploatează încrederea clienților.

Citiți și: Avertisment crucial pentru posesorii de carduri BRD!

Potrivit comunicatelor emise de bănci, escrocii utilizează numere de telefon false, similare celor oficiale ale instituțiilor bancare, pentru a contacta clienții.

Aceștia se dau drept angajați ai băncilor și solicită informații personale, inclusiv datele cardurilor bancare.

„Aceste apeluri au ca scop obținerea frauduloasă a datelor personale ale clienților, inclusiv a informațiilor sensibile legate de conturi bancare”, avertizează reprezentanții BRD.

Și BCR, precum și Banca Transilvania, au emis alerte similare, subliniind că astfel de practici sunt tot mai frecvente în perioada sărbătorilor de iarnă.

Metodele escrocilor:

Apeluri false:

Clienții sunt sunați de persoane care pretind că sunt angajați ai băncilor, solicitând datele de pe card sau alte informații personale.

Frauda „moștenire” sau „donație”:

Alertă pentru cei care au carduri la aceste bănci: Probleme majore la final de an

Infractorii informează victimele că au de primit o moștenire sau o donație, dar cer transferuri bancare pentru a procesa tranzacția.

Aceste cereri sunt false, iar băncile nu percep astfel de taxe.

Recomandările băncilor:

Pentru a evita înșelăciunile, clienții sunt sfătuiți să urmeze aceste recomandări:

– Nu divulgați niciodată informații personale sau date bancare în urma unui apel telefonic nesolicitat.

– Contactați direct banca pentru a verifica autenticitatea solicitării.

– Nu efectuați transferuri bancare către conturi necunoscute.

– Raportați imediat orice tentativă de fraudă la instituția bancară.

„Siguranța clienților noștri este prioritară.

Solicităm tuturor să manifeste prudență maximă și să ne contacteze în caz de suspiciuni privind autenticitatea unui apel sau mesaj primit”, au declarat reprezentanții BRD.

Protecția informațiilor personale și verificarea surselor sunt esențiale pentru a preveni fraudele bancare.

Băncile BRD, BCR și Banca Transilvania sunt în alertă și colaborează cu autoritățile pentru a combate aceste infracțiuni.

Foto: Descriptiv

[555x222px]Joia-_pentru-copii_epitesti
New Profesional Consult 570×90