EcoMoto 930×122

dacia

Anunțul zilei vine de la Dacia! Ce se întâmplă cu una dintre cele mai vândute mașini

Anunțul zilei vine de la Dacia! Ce se întâmplă cu una dintre cele mai vândute mașini

Citiți și: Anunțul făcut azi de Dacia dă toată lumea peste cap

Decizia de eliminare a subvențiilor pentru achiziția de automobile electrice produse în China, din cauza emisiilor de CO2 ale uzinelor, a generat numeroase reacții în presa franceză, care este îngrijorată de perspectiva dispariției celei mai ieftine mașini electrice de pe piață, Dacia Spring, fabricată și ea în China.

VERIFICĂRI

Speriați că Spring, cel mai accesibil automobil electric de pe piața auto din Franța, ar putea deveni inaccesibil, jurnaliștii francezi au început să verifice dacă Renault are de gând să ia măsuri.

Citiți și: Alertă la Dacia!

Răspunsurile de până acum ale reprezentanților companiei sunt contradictorii. Lionel Jaillet, director de Performanță Produs al Dacia, a declarat pentru L’Express că „dacă contextul se schimbă, vom încerca să găsim răspunsurile adecvate”.

SPRING ÎN ROMÂNIA?

Publicația susține că Dacia ar putea să mute Spring în Maroc sau chiar în România, conform Profit.ro.

Alternativa ar putea fi însă lansarea unui automobil Renault care să preia clienții Spring.

Ce este cert este faptul că Dacia Spring e în acest moment cea mai vândută mașină electrică a grupului Renault, având în primele trei luni ale anului un volum de 14.300 unități, aproape cât Megane și ZOE la un loc, modelul generând grupului venituri de peste 300 de milioane de euro doar în primul trimestru al anului.

Detalii, AICI – ULTIMA ORĂ Presa franceză: Dacia poate muta Spring în Maroc sau chiar în România

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

6 comentarii

  • Daniel spune:

    Trebuie eliminate subvențiile pentru mașinile electrice. Când am cumpărat mașină nouă, nu mi a dat nimeni nici o pomană. Totul trebuie sa fie natural, ai bani cumperi, nu ai te uiți lung. Dacia Spring nu poate fi numită mașină.

  • Cris spune:

    Ca sa-i raspund intai lui Daniel :noi astia care acceptam neajunsurile masinilor electrice azi(lipsa de autonomie,de statii de incarcare,increderea in durata bateriei in timp,etc) trebuie sa fim ajutati ,ca sa va salvam si pe voi astia inconstienti si pe familiile voastre.Sa aibe si nepotii vostri un aer cat de cat reapirabil si nu sa umble cu tubul de oxigen la gura,pe strada !Sper sa nu ajungi sa le fie urmasilor rusine de tine ,pt pozitia ta(cu gandul doar la bani) !!
    Si ca sa comentez stirea : o masina electrica ieftina in Europa si mai exact in UE se poate doar in Romania.Pe Bulgaria ,e prea lung si complicat transportul (si nu au nici istoric industrial auto si competente la nivel) iar Ungaria ,unde vad in continuare ca multi din ind. auto continua investitiile,NU ESTE DE VIITOR si DE INCREDERE(cred ca va fi prima tara data afara din UE si careia i se vor cere banii Europeni inapoi) !La fel le-am zis si celor de la Renault cand au investit intr-o tara medievala precum Rusia….si am avut dreptate,pana la urma.Cum le-am zis si de marele lor sef, infractorul Gosn,etc.Sper ca de data asta oamenii politici din Franta si sefii Renault sa fie mai cerebrali !De multe ori angajatii mai mici dar nebagati in seama au mai multa viziune si constiinta decat un mare manager care ia un salariu urias o perioada scurta si apoi traieste linistit toata viata,chiar daca nu-l mai angajeaza nimeni nici ca sofer…

  • JEANNE spune:

    Cris, bun răspuns dat celui care nu mai poate de capra vecinului, atâta știe și atâta poate, bietu’ de el. Subscriu în totalitate vis-a-vis de acei manageri aduși de val și nu cu mari competențe profesionale, dar cu aere de mari boss-o.

  • Tudor spune:

    Fabricarea mașinilor electrice este mult mai poluatoare decât a celor clasice. Bateriile atunci când sunt epuizate sunt muuult mai poluatoare și ele, că să nu mai aducem în discuție materiile prime utilizate la fabricarea bateriilor. Deocamdată nu aduc plus valoare mediului curat.

  • Lazăr Nistor spune:

    De ce nu se promovează motoarele cu hidrogen, ai pus un litru de apa si merge de te saturi !? Este cineva sau sunt unii care ne vor răul ! Doar ei sa se plimbe, plebea pe jos ! Avem ing. romani care au inventat fel de fel de mirare cu hidrogen, am citit undeva și nimeni nu-i baga in seamă !!!! Asta e corupția ! și citim , spre exemplu ,copiii voștri sa umble cu masca! Pot fi numiți idioți !

  • Gheorghe Dinu. spune:

    O contributie la impunera propulsiei electrice au are si actuala motorizare otto si diesell , care si in prezent,la nivel mondial 2023, sunt fabricarte avind la baza aceleasi principii constructive vechi de peste un secol,respectiv ;Raportul de comprimare constant. Datorita acestui principiu vechi , actualele motoare otto si diesell, la nivel mondial, NU indeplinesc conditiile ;economice,rentabile,ecologice-calitativ si cantitativ. Actualele motoare otto si diesell,la nivel mondial, NU sunt,si nici nu pot fi controlate electronic,direct – fundamental. ( NU intru in amanunte). Actualele motoare otto si diesell,la nivel mondial 2023, NU indeplinesc conditia de ”ADAPTARE” la trafic,respectiv ;traficul urban si traficul de autostrada, consumind excesiv combustibil si poluind mediul . Pentru a indeplini aceasta conditie,unii constructorii ,au amplasat cite doua motoare/vehicul, unul mai mic si mai economic pentru deplasari urbane, si unul mai mare si mai puternic pentru autostrada. Aceasta conditie poate fi indeplinita cu un singur motor, astfel ; ”Motor cu raport de comprimare variabil”,cu doua trepte volumetrice ,astfel ; prima treapta volumetrica,reprezinta ~35%,destinata traficului urban,viteza de deplasare de pina la 60km./ora,1500rot./min. Aceasta treapta volumetrica are caracter functional permanent dupa pornire,favorizind pozitiv si pornirea fara probleme in conditii de iarna. Depasind 60km./ora,1500rot./min., in traficul de autostrada, este activata ”progresiv” si treapta a doua volumetrica, care reprezinta ~65%,formind la solicitare maxima, un intreg 100% cu prima treapta volumetrica. Activarea – Dezactivarea treptei a doua volumetrica, ”partial s-au total, conditionata de silicitare si conditiile din trafic,supravegheat,controlat si executat electric s-au electronic. Prin implementarea acestui proiect pe orice motor otto si diesell, se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere ;econoic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ. Prin cele doua trepte volumetrice,se indeplineste in premiera mondial conditia de ”ADAPTARE” la trafic, traficul urban si traficul de autostrada. Amanunte si relatii pe pagina mea de facebook,unde prezint prototip la nivel functional pe Dacia – 1300. – Am in lucru prototip 2, la nivel ;exploatare,incercari fizico – mecanice ,stabilire caracteristici .

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3