- Publicat de: ePitești
- 16-01-2025, ora 10:09
- Știri, Știri
Românii nu mai au la suflet Volkswagen! Mărcile care spulberă
Românii nu mai au la suflet Volkswagen! Mărcile care spulberă
Citiți și: Dacia face istorie! VICTORIE la Dakar de la prima participareÎn 2024, piața auto din România a fost dominată de trei mari jucători, fiecare cu specificul său.
Preferințele românilor pentru aceste mărci reflectă atât nevoile economice, cât și trendurile globale în industrie.
Citiți și: Chilipir de la Dacia! Acum s-a anunțat!1.Dacia – Cu 44.430 de vehicule vândute, Dacia a fost liderul incontestabil al pieței auto românești.
Marca autohtonă a câștigat încrederea consumatorilor prin raportul excelent între preț și performanță.
Modelele precum Logan, Duster și Sandero au continuat să fie printre preferatele românilor. Fiind produse local, Dacia se bucură de costuri reduse de întreținere și accesibilitate sporită.
Românii nu mai au la suflet Volkswagen! Mărcile care spulberă
2.Toyota – Cu 10.312 unități vândute, Toyota a fost a doua cea mai vândută marcă în România.
Popularitatea sa este alimentată de modelele hibride, precum Corolla și RAV4, care oferă un consum redus de combustibil și o fiabilitate dovedită.
Creșterea interesului pentru soluții ecologice a propulsat Toyota pe această poziție de top.
3.Volkswagen – Pe locul al treilea s-a clasat Volkswagen, cu 9.756 de unități comercializate.
Marca germană este apreciată pentru calitatea construcției, tehnologiile avansate și confortul oferit de modele precum Golf și Tiguan. Fiind un brand de încredere, Volkswagen continuă să atragă clienți loiali.
Acest clasament evidențiază preferințele diversificate ale românilor, care pun accent atât pe accesibilitate, cât și pe inovație și fiabilitate. În timp ce Dacia rămâne liderul indiscutabil, Toyota și Volkswagen își întăresc poziția prin adaptarea la noile cerințe ale pieței.