Eurial 930 x 122

anunț pentru clienți

Atenție, clienți PPC! Detalii esențiale despre plata facturilor

Atenție, clienți PPC! Detalii esențiale despre plata facturilor

Citiți și: Atenție! Apare o nouă taxă în facturile de energie ale tuturor consumatorilor!

PPC România a emis un anunț important pentru clienții săi, anunțând că aplicațiile și serviciile companiei vor fi indisponibile între 19 și 23 septembrie din cauza actualizării sistemelor informatice.

Aceasta va afecta accesul la anumite funcții digitale, inclusiv plata facturilor prin aplicație.

Citiți și: 700 de lei GRATIS de la stat pentru plata facturilor!

Detalii importante:

– Perioada de transmitere a indexului autocitit: 24 septembrie, ora 09:00 – 30 septembrie, ora 19:00.

– Contractare: În această perioadă, clienții pot încheia contracte doar în magazine sau prin agenți din teren, nu online.

– Modalități de plată: Clienții pot plăti factura prin direct debit, internet/mobile banking, ATM, numerar și transfer bancar, dar nu prin aplicația myPPC.

– Actualizarea soldului: Plățile vor fi înregistrate, dar informațiile despre sold vor fi actualizate după reluarea serviciilor digitale. Termenul de plată al facturii rămâne neschimbat.

Compania a precizat că situația se va remedia până la 24 septembrie.

Deși aplicația nu va fi disponibilă, clienții sunt încurajați să utilizeze alternative pentru plăți în această perioadă.

Toate plățile vor fi procesate corect după finalizarea lucrărilor.

Aceștia trebuie să fie atenți la modificările temporare din luna septembrie, cauzate de actualizările sistemelor informatice.

Atenție, clienți PPC! Detalii esențiale despre plata facturilor

Sursa: Româniatv.net

Puteți comenta acest articol pe pagina de Facebook, AICI

PIZZERIA SAPORI 555 222
570 X 90 CAPRA 3