930 x122 grota rece

auto

HONDA LANSEAZĂ PROTOTIPUL CELEI DE A 10-A GENERAȚII CIVIC

Premiera globală a conceptului care prefigurează cea de-a zecea generație a compactei Civic descrie o nouă abordare Honda, una bazată pe o filosofie globală de construcție și o aliniere la trendul de downsizing din industrie.

Citiți și: ,,Tsunami” la fabrica ,,mamă” – Valeo – care are sucursale în Argeș și Timișoara

Vedeta standului Honda de la Geneva va fi, fără îndoială, conceptul noii generații Civic, ce oferă indicații prețioase vis-a-vis de structura finală a modelului de serie. Pentru început, se observă o atitudine provocatoare a designului exterior, definită de o caroserie joasă, cu o lățime superioară vechiului model și console scurte. Toate aceste elemente sugerează dinamism, un deziderat care va fi susținut și de partea tehnică.

Noua generație Civic Hatchback va fi cu 30 mm mai lată, cu 20 mm mai joasă și cu 130 mm mai lungă comparativ cu modelul pe care îl înlocuiește și va fi construită pe o platformă globală. Menținerea unor console cât mai scurte scoate în evidență atât noua latură dinamica a mașinii, cât și oferta de spațiu foarte competitivă, amândouă elemente definitorii pentru gama europeană a modelului Civic.

Citiți și: Se schimbă obligatoriu talonul auto!

Noutăți apar și sub capotă, acolo unde noul Civic marchează o schimbare importantă față de predecesorul său, fiind primul model de volum Honda care va fi comercializat în Europa exclusiv cu motorizări supraalimentate. Vor fi disponibile trei unități, două pe benzină 1.0 VTEC TURBO și 1.5 l VTEC TURBO și un diesel de 1.6 l. Toate cele trei unități fac parte din noua gamă de motorizări Earth Dreams și promit performanțe de top în clasele din care fac parte. Cele două unități pe benzină folosesc distribuția variabilă, o turbină optimizată pentru turațiile joase și injecție directă, pentru a oferi un răspuns prompt la accelerație, dar și valori de consum competitive.

Propulsorul diesel 1.6 i-DTEC reprezintă o evoluție a unității folosite în prezent de Civic și CR-V, iar inginerii Honda s-au concentrat în principal pe folosirea aluminiului pentru cât mai multe componente, cu scopul de a optimiza greutatea.

Noua generație Civic va fi produsă în fabrica Honda de la Swindon din Marea Britanie, facilitate care va deveni cu această ocazie centrul de producție pentru Civic Hatchback la nivel mondial. De altfel, cea de-a zecea generație Civic va fi și prima comercializată în versiunea de caroserie hatchback pe piața din SUA. Cu această ocazie, Honda a anunțat o investiție de 270 de milioane de euro în fabrica din Marea Britanie pentru a pregăti startul producției noului model. Noua generație Civic Hatchback va fi disponibilă în Europa din primul trimestru al anului 2017.

„Segmentul C este extrem de important pentru consolidarea volumelor, iar după rezultatele pozitive înregistrate de Civic Sedan și Hatchback pe piața din România în ultimii doi ani suntem siguri că noua generație Civic va aduce și mai mulți clienți alături de Honda. Faptul că vorbim despre o platformă globala și o aliniere a motorizărilor la trendul de downsizing certifică faptul că Honda are planuri importante pe piața europeană, iar noul Civic va reprezenta doar primul pas într-un proces accelerat de revenire.”, declară Ionuț Lupu, Director Comercial Honda Trading România.

Honda NSX

Tot în cadrul Salonului Auto de la Geneva va fi prezentată versiunea de serie europeană a modelului NSX, propulsat de un motor pe benzină bi-turbo amplasat central și de trei motoare electrice. Resursele motorului pe benzină vor fi gestionate de o transmisie automată dublu ambreiaj cu 9 trepte. Primele comenzi vor putea fi preluate începând din luna aprilie, iar livrările vor debuta în toamna acestui an.

Printre noutățile prezente la standul Honda se numără și versiunea europeană a modelului Clarity Fuel Cell, edițiile limitate Civic X Edition, Civic Tourer Style și CR-V Black Edition precum și noua motocicletă din gama Adventure, CRF 1000L Africa Twin.

555×222 grota rece
New Profesional Consult 570×90