930X122 MAIA

sc next automobile srl

TOYOTA AURIS, CEA MAI FIABILĂ MARCĂ AUTO – SUPER SONDAJ

Proprietarii de autoturisme din Germania consideră Toyota numărul 1 la categoria servicii clienți, iar Auris este maşina preferată în ceea ce privește fiabilitatea. Toyota Auris are cei mai multumiţi clienți printre proprietarii de automobile din segmentul C. Marca Toyota a înregistrat cel mai mare scor la capitolul satisfacție a clienților pentru serviciile oferite.

Citiți și: Next Automobile sărbătorește 20 de ani de excelență în industria auto!

Calitatea serviciilor în centrele de vânzare și în atelierele autorizate a fost măsurată printr-un sondaj de opinie, cu peste 15.000 de proprietari de automobile, informează S.C. Next Automobile S.R.L.

Toyota are cei mai mulțumiți clienți în Germania atunci când vine vorba de servicii, ocupând topul clasamentului în raportul J. D. Power 2016 în ceea ce priveşte rating-ul CSI (Customer Service Index). Cu valoarea indicelui de CSI 77,2%, Toyota a  urcat, atât cu modelele de volum, cât și cu mărcile sale premium, în fruntea clasamentului, depășind peste 30 de mărci auto analizate.

Citiți și: Accident în Argeș: O Toyota Avensis, praf în șanț

Cei care au ales Toyota Auris s-au dovedit a fi deosebit de satisfăcuți de fiabilitatea autovehiculului lor: modelul compact a ocupat primul loc în sondajul conducătorilor auto VDS (Vehicle Studiu Dependabilitatea) în cadrul segmentului C.

Raportul 2016 J. D. Power, precizează  S.C. Next Automobile S.R.L., a chestionat în Germania 15.453 de șoferi prin interviuri online, întrebându-i despre experiențele cu mașinile pe care le-au avut în proprietate de aproximativ doi ani. Pentru măsurarea indicatorului VDS au fost evaluate calitatea, fiabilitatea, atractivitatea și costurile de întreținere a vehiculelor. Toyota Auris și-a asigurat o victorie clară în segmentul C, cu 84 de puncte.

Sondajul CSI evaluează satisfacția clientului cu retailerii și atelierele autorizate de lucru. Intervievații au votat în 5 categorii, acoperind toate aspectele legate de deținerea autovehiculului, de la livrarea acestuia și până la calitatea service-ului. Experiența clientului în service are un impact foarte mare asupra proprietarilor de automobile, influențând loialitatea față de dealer, dar și față de marcă în ansamblu: din numărul total al clienților care s-au declarat „fericiți” cu serviciile primite, 82% ar dori să apeleze din nou la service-ul respectiv. Acest procent scade cu un sfert, la 60%, în rândul clienților care s-au declarat ca fiind doar „mulțumiți”.

Decizia de a achiziționa un nou autovehicul este influențată în mod semnificativ de experiența cu serviciile anterioare: aproape trei sferturi dintre clienții care se declară mulțumiți de serviciile din trecut au confirmat intenția lor de a cumpăra sau închiria următorul vehicul de la aceeași marcă.

S.C. Next Automobile S.R.L. vă invită să citiți rezultatele complete ale studiului aici: http://www.autobild.de/artikel/j.d.-power-report-2016-10583019.html.

555×222 grota rece
570×90 MAIA