EcoMoto 930×122

toyota

TOYOTA GAZOO RACING, PREGĂTITĂ PENTRU MONTE CARLO

Toyota Gazoo Racing, pregătită pentru Monte Carlo. Înaintea debutului din FIA World Rally Championship (WRC), echipa TOYOTA GAZOO Racing a finalizat cu succes programul de testare a noului Yaris WRC. Acest debut reprezintă, de fapt, o întoarcere îndelung aşteptată a mărcii Toyota în această competiție, după o pauză de 17 ani. Echipajul este pregătit pentru legendarul Raliu de la Monte Carlo, prima competiție WRC din acest an, care se va desfăşura în perioada 19 – 22 ianuarie 2017 pe un circuit dificil prin munți, acolo unde condițiile pot alterna între asfalt uscat, gheață şi zăpadă.

Citiți și: Accident în Argeș: O Toyota Avensis, praf în șanț

Condusă de Tommi Mäkinen – de patru ori campion World Rally şi cvadruplu câştigător al Raliului Monte Carlo – şi cu un puternic efectiv de piloți, format din Jari-Matti Latvala (unul dintre cei mai rapizi piloți de raliu din lume) şi din experimentatul Juho Hänninen, echipa TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team are toate ingredientele necesare pentru această aventură captivantă.

Dacă Toyota s-a bucurat în trecut de un succes considerabil în World Rally Championship, proiectul Yaris WRC (o maşină de peste 380 CP) reprezintă un nou capitol în lunga şi ilustra istorie în motorsport a mărcii, parte a angajamentului acesteia de a-şi îmbunătăți continuu gama de maşini prin experiența dezvoltată în motorsport. Această experiență translatată în zona de cercetare-dezvoltare a companiei în slujba noilor modele Toyota reprezintă prioritatea principală a echipei TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team pentru 2017.

Citiți și: (VIDEO) NEXT AUTOMOBILE, DEALER OFICIAL TOYOTA

Legendarul Raliu de la Monte Carlo este cel mai vechi din lume, în 2017 aflându-se la a 85-a ediție. Competiția marchează şi startul unei noi perioade în WRC, cu noutăți în regulamentul tehnic, noutăți care au determinat prezența unor maşini mai rapide, mai uşoare şi, mai ales, mai spectaculoase.

Cu o lungime de aproape 380 de km, Raliul Monte Carlo nu este cel mai lung traseu din calendarul de raliuri, dar este, probabil, cel mai dificil. Vremea schimbătoare şi suprafețele variate se traduc adesea prin compromiterea alegerilor inițiale în materie de anvelope şi setări ale maşinilor, iar rolul aşa-numitelor “ice-note crews”, echipele care furnizează informații de ultimă oră despre condițiile traseului, devine crucial.

Pentru mai multe informații despre gama Toyota în România vă rugăm să accesați www.toyota.ro.

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90