930×122 senatori-01 psd

kaufland

TEST LA KAUFLAND

Kaufland testează în magazinul de pe Barbu Văcărescu din București o tehnologie prin care clienții își pot scana produsele cu ajutorul telefonului mobil. Plata se face tot la casier, cu cardul sau cash, însă compania germană afirmă că cei care vor folosi aplicația câștigă mult timp fiindcă nu mai trebuie să își pună produsele pe bandă. Kaufland ar dori ca aplicația să ajungă în multe dintre hipermarketurile sale din țară, însă vrea ca mai întâi să vadă care este reacția clienților.

Citiți și: Deliciul din Kaufland cu un ingredient care îți dă fiori!

În unele magazine din străinătate există case în care oamenii nu doar că își scanează produsele, dar și plătesc simguri cu cardul. Tehnologia lansată acum nu merge atât de departe, dar reprezintă un pas interesant.

Introdusă pentru prima dată în România, tehnologia permite efectuarea mai rapidă a cumpărăturilor și poate fi accesată prin intermediul aplicației mobile Kaufland, Scan&Pay, compatibilă cu toate tipurile de smartphone-uri și care poate fi descărcată gratuit de pe platformele iOS și Android.

Citiți și: Kaufland inaugurează un nou magazin în Pitești

Clienții care își instalează aplicația pot scana direct codul de bare al produsului, eliminând astfel timpul de așezare a produselor pe bandă, la casă și înapoi în coș. Achitarea produselor scanate se face ulterior la o casă rapidă specială din magazin. Printre avantajele aplicației mobile se numără și posibilitatea de a vedea istoricul cumpărăturilor anterioare și scanarea produsului o singură dată, cu posibilitatea de multiplicare a cantității alese. Aplicația poate fi utilizată doar cu conexiunea de WiFi a magazinului.

Casierul nu verifică dacă au fost scanate toate produsele cumpărate, însă există un proces de rescanare care pornește aleatoriu. În unele cazuri aplicația îi cere clientului să rescaneze toate produsele din coș și, dacă nu au fost abateri, coeficientul de încredere al clientului crește, iar rescanările vor fi tot mai rare la client. Dacă la rescanare apar abateri, nota clientului scade și este foarte posibil ca la următoarea utilizare să i se ceară rescanare.

Dacă reacția clienților va fi pozitivă, este posibil ca aplicația să fie disponibilă la mai multe hipermarketuri Kaufland din București și din țară. (Sursa: http://www.hotnews.ro/, editarea și titlul: http://epitesti.ro/)

Amintim că în Pitești Kaufland are două hipermarketuri.

555×222  MAIA
570×90-epitesti PNL