New Profesional Consult 930 x 122

clienti

Factură după factură pentru clienții Hidroelectrica

Factură după factură pentru clienții Hidroelectrica

Citiți și: Anunț important de la Electrica! Milioane de clienți afectați!

Hidroelectrica încearcă să recupereze din întârzierile privind emiterea facturilor către clienți.

Astfel, începând de joi, 22 iunie, compania a început să emită clienților facturile pe luna februarie, potrivit economedia.ro.

Citiți și: Ședință de urgență: Ce se întâmplă cu facturile românilor!

Acest lucru se întâmplă după ce marți, 20 iunie, Hidroelectrica a trimis facturile pentru luna iunie, mai notează sursa citată.

Până acum, deși clienții primeau două facturi pe lună, acestea erau trimise la distanță de două-trei săptămâni.

Reamintim că, Hidroelectrica nu a emis facturi timp de 6 luni, ceea ce a dus la mari nemulțumiri în rândul clienților. Întârzierile au început să apară anul trecut, mai ales în toamnă.

Începând cu luna martie, compania a început să emită facturile întârziate.

Cauza acestor întârzieri au fost numeroasele schimbări legislative din domeniul energiei, dar și implementarea de către Hidroelectrica a unui nou soft de gestiune a clienților.

[555x222px]Joia-_pentru-copii_epitesti
570 X 90 CAPRA 3