New Profesional Consult 930 x 122

clienti

Factură după factură pentru clienții Hidroelectrica

Factură după factură pentru clienții Hidroelectrica

Citiți și: Cel mai mare producător de energie din România, schimbare importantă!

Hidroelectrica încearcă să recupereze din întârzierile privind emiterea facturilor către clienți.

Astfel, începând de joi, 22 iunie, compania a început să emită clienților facturile pe luna februarie, potrivit economedia.ro.

Citiți și: Furnizor de electricitate, anunț important pentru clienți! Ce se întâmplă cu facturile

Acest lucru se întâmplă după ce marți, 20 iunie, Hidroelectrica a trimis facturile pentru luna iunie, mai notează sursa citată.

Până acum, deși clienții primeau două facturi pe lună, acestea erau trimise la distanță de două-trei săptămâni.

Reamintim că, Hidroelectrica nu a emis facturi timp de 6 luni, ceea ce a dus la mari nemulțumiri în rândul clienților. Întârzierile au început să apară anul trecut, mai ales în toamnă.

Începând cu luna martie, compania a început să emită facturile întârziate.

Cauza acestor întârzieri au fost numeroasele schimbări legislative din domeniul energiei, dar și implementarea de către Hidroelectrica a unui nou soft de gestiune a clienților.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

5 comentarii

  • Georgeta Niculescu spune:

    Am contract cu HIDROELECTRICA din decembrie! Nu mi-a venit nici o factura! La telefon nu răspunde nimeni! Cât să mai aștept?Nu pot sa le plătesc toate odată!

  • Babiuc Vasilică spune:

    Să vedeți ce talmeș-balmeș este în facturi cu soldurile. Vin facturile ca grindina si soldurile sunt umflate din pix. Platesti la timp, nu contează, următoarea are ca sold factura anterioară. E de ,,tuinpics”.

  • Gabi spune:

    este la mintea cocosului ,emițând facturile la perioade scurte. nu aveau cum da treacă decât un total al celor 2 facturi emise , dar în structură sunt departajare, doar ptr a vă afla în treaba comentati, aveți scrise valorile separat , Lee puteți plati separat sau total .Eu , de ex am plătit prima factura , pe februarie, cum am primit-o , iar factura pe martie cuprindea și val pe feb achitată , și aceea pe martie , pentru ca nu a fost timpul necesar înregistrării plății. Nu este nicio problema , o sa apară achitatea în soldul viitoarei facturi , cu atât mai mult cu cât am achitat și suma aferenta lunii martie..Sistemul este simplu , dar ptr cei ce au papat banii , nepunand la rezerva banii cuveniți
    consumului lunilor nefacturate ,acum le este greu, am aplicat metoda „plicul „, luna de luna am pus in plic echivalentul aproximativ al consumului lunar citit ,doar o operație simpla de inmultire

  • Denisa spune:

    ne-am invatat sa ne smorcaim. daca nu trimit facturi, e rau; daca trimit prea mult e tot rau. ce era asa greu ca atunci cand dadeam indexul sa facem o socoteala simpla, sa punem banutii intr-un plic si cand vin, doua, trei patru intr-o saptamana, sa le platim si gata. ar trebui sa ne ingrijim fiecare de problemele noastre cum putem mai bine, fara sa ne lamentam din orice .

  • Laurentiu Toma spune:

    eu am ctr din 2022 martie,am primit anul trecut 4 facturi adică pana în iunie,de atunci însă nimic….am aproape un an

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90