New Profesional Consult 930 x 122

dacia

Lovitură puternică pentru Dacia! Sunt riscuri mari

Lovitură puternică pentru Dacia! Sunt riscuri mari

Citiți și: Dacia, noutăți absolute!

Grupul auto franco-italian Stellantis NV intenționează să adauge un al doilea vehicul electric cu preț redus la gama sa de modele.

Noul vehicul ar urma să se bată cu Dacia.

Citiți și: Prime babane – 500 € de „căciulă”! Să vină banii pentru angajații Dacia!

Noul vehicule electric, un model inspirat din Fiat Panda, ar urma să coste mai puțin de 25.000 de euro.

Ar putea fi dezvăluit în iulie 2024 pentru a concura cu Dacia Spring, notează profit.ro.

Dacia Spring e produsă în China, în ciuda faptului că utilizează marca producătorului din România.

Foto: Descriptiv

Eco moto 555×222

Comentarii

6 comentarii

  • gabi spune:

    Care e lovitura, daca la Mioveni nu se fabrica Spring? Ce riscuri exista? Nu cumva aveti niste probleme de intelegere?

  • Mircea Craciun spune:

    Au dat puterea celor straini, pentrucă nu le-a plăcut lupta. De vor cădea să fie rușine națională pentru această epocă

  • Kgb spune:

    in curand se va termina si cu electricul si ne vom intoarce la caruta

  • Al Bundy spune:

    Dacia Spring nu poate fi numită mașină…
    De asemenea, aceasta fabricandu-se in China, nu e o problemă pentru România.
    Singura problemă o reprezintă subvenția de la statul român.

  • Milorad spune:

    Nu ne intereseaza rable contruite in românica….numai gioarse de masini.

  • Gheorghe Dinu. spune:

    Pentru toti constructorii la nivel mondial ,vor fi ”lovituri”negative ,pentru ca, inca fabrica motoare otto si diesell avind la baza aceleasi principii constructive vechi de peste un secol,respectiv ; Raportul de comprimare constant care are influenta negativa directa asupra rezultatelor,induferent cita electronica vor mai pune pe ele. Este strict necesar eliminarea Raportului de comprimare constant, cu Raportul de comprimare variabil. Amanunte pe pagina mea de facebook,unde prezint prototip la nivel pe Dacia 1300, Motor cu raport de comprimare variabil cu doua trepte volummetrice controlate electric s-au electronic . Implementare pe orice motor termic cu piston otto si diesell . Propulsia electrica,inca nu confirma ,cel putin din punct de vedere al autonomiei de deplasare .

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3