- Publicat de: ePitești
- 3-09-2024, ora 10:26
- Știri, Știri
Norocul numit Dacia!
Dacia face senzație! Cifre uluitoare!
Citiți și: Dacia pregătește o schimbare majoră în 2025!Dacia, marca românească de automobile, se află pe punctul de a înregistra o performanță istorică.
Depășind pentru prima dată pragul de 700.000 de vehicule vândute la nivel global, după o perioadă marcată de multiple crize.
Citiți și: Viața fără UE: Prețuri mai mari și locuri de muncă în pericolPotrivit unor date interne analizate de Profit.ro, Dacia a reușit să mențină un ritm de creștere constant în primele șapte luni ale anului 2024.
Atingând deja un volum de 413.151 vehicule livrate.
Cu 3,4% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.
În luna iulie 2024, Dacia a vândut 54.627 vehicule la nivel global.
Menținându-se astfel pe un trend ascendent care îi permite să se apropie de recordul din 2019.
Când marca a reușit să vândă 690.000 de autoturisme și 46.045 vehicule comerciale ușoare.
Anul acesta, ținta simbolică de 700.000 de vehicule pare din ce în ce mai accesibilă, estimările actuale indicând un volum anualizat de aproximativ 708.000 unități.
Ceea ce ar reprezenta o creștere de 7,6% față de 2023.
La nivel european, Dacia a depășit deja performanțele anterioare, cu 353.161 autoturisme înmatriculate în perioada ianuarie-iulie 2024.
Depășind astfel vânzările din aceeași perioadă a anului 2019.
Dacia face senzație! Cifre uluitoare!
Cu un volum de 47.477 unități vândute doar în luna iulie, Dacia se apropie tot mai mult de vânzările totale din 2019.
Chiar și fără a mai include vehiculele comerciale ușoare, segment care nu mai este parte din portofoliul său.
Performanța Dacia este susținută de vânzările solide ale modelelor Sandero și Duster.
Care continuă să fie preferate pe piețele internaționale.
În timp ce modelul electric Spring, deși a înregistrat scăderi, ar putea recupera terenul pierdut odată cu reluarea livrărilor începând cu această lună.
Astfel, Dacia se îndreaptă cu pași rapizi spre un nou record de vânzări.
Consolidându-și poziția pe piețele globale și confirmându-și reziliența după un deceniu marcat de provocări.