New Profesional Consult 930 x 122

apa canal

ÎN ATENȚIA CLIENȚILOR SOCIETĂȚII APĂ CANAL

SC Apă Canal 2000 SA Piteşti le reamintește tuturor utilizatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare că pot opta pentru primirea în format electronic a facturii fiscale reprezentând contravaloarea serviciilor prestate de societate.

Citiți și: Apă Canal, anunț deosebit de important pentru utilizatori!

Clienții care doresc să beneficieze de primirea facturii în format electronic, pe adresa de e-mail, au această posibilitate prin crearea unui cont accesând site-ul societății www.apacanal2000.ro, secțiunea Clienți-Servicii online.

„Principalele beneficii ale primirii prin e-mail a facturilor pentru apă și canalizare sunt: reducerea duratei de transmitere a facturii către clienți; rapiditatea în luarea deciziei efectuării plății; acces în timp real la informații – posibilitatea de vizualizare a facturii imediat ce aceasta este emisă; vizualizarea soldului la data accesării contului; posibilitatea transmiterii indexului autocitit; arhivarea electronică a facturilor, cu impact minim asupra mediului”, informează societatea.

Citiți și: Apă Canal a făcut anunțul: cetățenii din această localitate sunt afectați!

Apă Canal 2000 SA nu le percepe niciun cost suplimentar clienților care au cont online.

În situaţia în care un client a optat pentru primirea facturii în format electronic pe adresa de e-mail, bifând „factură electronică“, nu va mai primi și pe suport de hârtie facturile emise de SC Apă Canal 2000 SA. Revenirea la primirea facturii pe suport de hârtie se poate face, însă, oricând, fără costuri suplimentare, prin dezactivarea opţiunii menţionate.

Important: primirea facturii pe adresa de e-mail definită se realizează exclusiv prin bifarea opţiunii „Factură electronică” din meniul „Administrare cont“.

În cazul în care clientul nu bifează „Factură electronică”, facturile nu vor fi transmise pe adresa de e-mail definită, acestea putând fi vizualizate şi descărcate prin autentificare pe site-ul societății www.apacanal2000.ro, secțiunea Clienți-Servicii online.

Clienții au la dispoziție următoarele modalități de plată pentru achitarea facturilor emise de SC Apă Canal 2000 SA:

-numerar, la toate ghișeele sau terminalele de plată ale BRD, Garanti Bank şi CEC Bank din județul Argeș, cu condiția prezentării unui exemplar de factură;

-debit direct, prin semnarea mandatului de debit direct la BRD, Garanti Bank, CEC Bank şi BCR de către clienţii acestor bănci şi prin sistemul SEPA – direct debit la celelalte bănci din judeţul Argeş;

-ordin de plată, în următoarele conturi:

BRD Piteşti cont RO93BRDE030SV05734580300;

Garanti Bank Piteşti cont RO96UGBI0000512009978RON;

BCR Piteşti cont RO07RNCB0022146935360001

CEC Bank contRO92CECEB00030RON0789756.

„Pentru această modalitate de plată, vă rugăm să precizați la rubrica de mențiuni plată codul dumneavoastră de client”, precizează societatea.

-internet banking/mobile banking la BRD şi Garanti Bank.

„Pentru această modalitate de plată, vă rugăm să precizați la rubrica de mențiuni plată codul dumneavoastră de client”, potrivit SC Apă Canal.

-numerar, în reţeaua punctelor de plată PayPoint pentru plăţi până la limita maximă de 5.000 de lei, cu condiția prezentării unui exemplar de factură.

Pentru plata facturilor în numerar la ghişeele sau terminalele de plată ale BRD, Garanti Bank și CEC Bank, în reţeaua PayPoint şi prin debit direct la BRD, Garanti Bank, CEC Bank şi BCR, internet banking/mobile banking la BRD şi Garanti Bank, comisioanele sunt suportate de SC Apă Canal 2000 SA.

„Societatea intenţionează să implementeze şi alte modalităţi de plată în perioada următoare”, transmite SC Apă Canal 2000 SA Piteşti.

555 X 222 CAPRA

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

NOR EXPRES 570×90