930X122 MAIA

ajutor

Lovitură pentru Dacia din partea statului român!

Lovitură pentru Dacia din partea statului român!

Citiți și: Exclusiv. Negocieri de ULTIM MOMENT la Dacia! Ce s-a decis!

Star Assembly (fabrică în Sebeș), Pirelli Tyres România (fabrică de anvelope în Slatina – OLT), Continental Automotive Systems (fabrică de anvelope în Sibiu) şi Automobile Dacia (Uzina de Automobile în Mioveni, Argeș), patru dintre cei mai mari zece jucători de pe piaţa auto, au în plan investiţii de peste 1,7 miliarde lei, pentru care au solicitat ajutoare de stat cuprinse între 82 şi 185 milioane lei.

Citiți și: Anunț important privind ajutorul de încălzire!

 

Deşi toate cele patru companii au cerut ajutoare de stat, potrivit unui document publicat de Ministerul Finanţelor pe site, doar solicitarea nemţilor de la Star Assembly, companie deţinută de grupul Daimler, intră în categoria „cereri ce se încadrează în bugetul sesiunii şi intră în analiză“.

Daimler a solicitat un ajutor de stat de 185 mil. lei pentru o investiţie totală de 675 milioane lei, potrivit documentului de pe site-ul Ministerului de Finanţe, citat de zf.ro.

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

11 comentarii

  • Daniel spune:

    Nu pot sa înțeleg de ce companiile cu capital străin (Dacia e 100% Renault), cer cu nerușinare bani de la bugetul de stat. Firmele străine trebuie obligate să își plătească toate taxele pentru că sunt pe teritoriul României!

  • Vlad spune:

    Sinplu, fac investiții unde primesc ajutoare, nu prinesc, le fac in alta parte. Sunt mari si isi permit.

  • Cineva spune:

    De fapt ,domnule Daniel,compania Dacia este detinuta 51% de Renault si 49% de Statul Roman.Chiar daca Renault este majoritar nu putem exclude faptul ca Dacia este si a romanilor

  • Scd spune:

    Dacia este în continuare Automobile Dacia SA, iar banii solicitați sunt investiți pentru a creea locuri de muncă în România. Pe lângă asta, Renault a investit aproape două miliarde de euro în Dacia, pentru modernizări, extindere, clădiri de birouri etc. Spre deosebire de alte companii/persoane, care după ce au achiziționat diverse fabrici sau uzine și le-au vândut la fier vechi

  • Enache spune:

    Greșit,Renault deține 51-52%,statul român ,zero ,statul francez ,cred că deține 48% și 0.02-0.03 alte peroane

  • Romi spune:

    Daca Dacia este aproape jumătate românească atunci neincluderea pe lista ajutoarelor de stat poate avea o singura explicație: parandaratul pentru decidenți nu este la nivelul pretențiilor.

  • Aurelian spune:

    Asta a fost la început, când statul român a cedat 51/100 din actiuni pentru colosala suma de 200 milioane de Euro. Apoi prin sprijinul tacit al statului român, când francezii au injectat capital in actiunile lor iar românii au stat ghiocel, Renault au ajuns să dețină mai bine de 80/100 din actiuni.

  • Badea costica spune:

    Dar ce spuneti de acțiunile de la petrom ca am cîștigat și guvernul nu ne da bani pe actiuni

  • Gheorghe Dinu. spune:

    Automobile Dacia ,poate depasi problemele ,crescind calitatea produselor ,in special motorizarea otto si diesell, asigurind astfel desfacerea produselor . NU poti avea fluenta desfacerii, fabricind motoare avind la baza principii constructive vechi de peste un secol ,respectiv ; Raportul de comprimare constant ,care are influenta negativa directa asupra rezultatelor ,indiferent cita electronica mai pun pe ele . NISSAN , SAAB ,Toyota, au trecut la realizarea motoarelor cu raport de comprimare variabil . Pe pagina mea de facebook ,prezint , prototip la nivel functional pe Dacia – 1300 , ”Motor cu raport de comprimare variabil” ,cu doua trepte volumetrice ,controlate electric s-au electronic ,prin care se indeplineste in premiera mondiala conditia de ”ADAPTARE” la trafic ,respectiv ; traficul urban si traficul de autostrada . Rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere ;econoic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ . Referitor la propulsia electrica, aceasta va prinde piata ,doar daca concureaza actuala propulsie otto si diesell ,cel putin din punct de vedere al autotnoiei de deplasare .

  • Bogdan spune:

    Dacă profitul rămâne în România, ii ajuta, dacă fuge în alta tara sa ii ajute aceia

  • Crasan spune:

    Dacia este si va ramane,pentru cei ce nu stiu inca , printre cei mai mari angajatori din Romania cu zeci de mii de angajati incluzand toate societatile afiliate. Ajutand Dacia inseamna sa sustii locurile de munca si puterea de cumparare a mii de oameni.

New Profesional Consult 570×90