EcoMoto 930×122

transport

Tren de la Pitești spre Uzina Dacia – Mioveni. 12.000 de persoane ar beneficia

Tren de la Pitești spre Uzina Dacia – Mioveni. 12.000 de persoane ar beneficia

Citiți și: Tinerii din România pot călători GRATIS!

Primăria Municipiului Pitești consultă piața în vederea estimării costului unui studiu de fezabilitate necesar implementării proiectului trenului metropolitan pe ruta Pitești – Mioveni.

Peste 10 000 de piteșteni care fac naveta zilnic la Uzină s-ar putea bucura de o alternativă la transportul motorizat.

Citiți și: Ultima oră! Acesta este angajatul care a murit la locul de muncă!

Potrivit Economica.net, se are în vedere cea mai bună soluție din punct de vedere tehnico – economic în vederea introducerii serviciului de transport feroviar între Pitești și Mioveni, se arată în anunțul de consultare a pieței publicat în SEAP.

Municipalitatea solicită oferte de preț în vederea stabilirii valorii estimate pentru demararea procedurii de achiziție prin intermediul SEAP.

Autoritățile din Pitești pun la dispoziție, pentru acest demers, un studiu de oportunitate realizat de firma daneză Ramboll.

,,Proiectul are ca principal obiectiv specific analiza și evaluarea oportunității unui nou serviciu de transport feroviar de între Pitești și Mioveni.

Tren de la Pitești spre Uzina Dacia – Mioveni. 12.000 de persoane ar beneficia

Celelalte 3 obiective specifice secundare ale proiectului sunt:

1. Elaborarea studiilor la nivel macro necesare definirii a 3 orare posibile pentru linia de tren Pitești – Mioveni

2. Analiza nivelului de echilibrare a serviciilor necesare cu posibila creștere viitoare a cererii de transport persoane pe ruta Pitești – Mioveni

3. Integrarea orarului trenurilor metropolitane cu cel al trenurilor de călători și marfă care operează în prezent linia de cale ferată București – Pitești

Scopul vizează:

• modernizarea liniilor de cale ferată dintre Uzina Mioveni și Pitești

• asigurarea unui transport public eficient și sigur

• reducerea traficului de vehicule și a poluării

• reducerea timpilor de călătorie între Pitești și Mioveni.”, notează sursa citată.

Mai multe informații despre acest studiu puteți citi pe site-ul publicației Economica.net, AICI.

555×222 grota rece

Comentarii

4 comentarii

  • Elena B. spune:

    Ideea este excelenta, dar CFR-ul ce zice, e în stare să asigure condițiile necesare ?
    Succes !

  • Ursu spune:

    ne e prea ok ideea,pleci din garaPitesti sud-Golesti,(nod)-Stefanesti-Ciumesti(nod),Mioveni,linia nefiind modernizata,ai face o ora pâna la Mioveni,plus ca trebuie sa pleci de acasa cu alte cel putin 30 minute spre gara,tezulta timp mult pierdut, la intoarcere,la fel in total se pierd cca 4 ore,mai pui si intarzierile ,,normale” ale CFR

  • Prometeu spune:

    Excelent !!!
    Si sa fie cumva sub supravegherea celor doua primarii sau un parteneriat public privat, adică o firma privata sa asigure buna funcționare până în detaliu. Adica, sa zicem cu condiții frumoase de drum in genul intercity cu reviste de vanzare la urcare și o cafea fierbinte, ceva de ronțăit sau dulce pe traseu. Plus ceva muzica de calitate in boxe (exclus radio). Obligatoriu mufe pentru încărcat telefoanele. Bilete dar și abonamente.
    Poate fi și un fel de metrou de suprafață. Se poartă. O garnitura „obosita” și respingătoare ar avea efect catastrofal dpdv financiar.

    Viitorul este al CALITATII si COMFORTULUI.
    In transport, la locul de munca, în munca prestata, in salarizare si beneficii, în raporturile interumane inclusiv sefi subalterni. Orice abatere de la aceasta regula exclude si genereaza migratie sau marginalizare sociala….si deja asta a început puternic sa se intample inclusiv în România.

  • Razvan spune:

    Bun venit alegeri! Iesim la pensie si nu se va face!

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3