930X122 MAIA

trafic

Valea Oltului în haos

Închiderea traficului rutier pe Valea Oltului stârnește revoltă. ”Există alternative!”

Citiți și: Cum a ajuns un porc în mijlocul străzii, în Pitești! Așa ceva este incredibil!

Asociația Pro Infrastructură (API) a criticat recent decizia de închidere a DN7 între Boița și Brezoi, pe Valea Oltului.

Susținând că există alternative mai eficiente pentru a facilita lucrările necesare construcției autostrăzii Sibiu – Pitești.

Citiți și: Atenție, șoferi! Ce se întâmplă pe cel mai circulat drum după dezastrul de aseară

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat închiderea drumului național în perioada 8 iulie – 9 august pentru lucrări de defrișare.

Potrivit API, o soluție „decentă într-o țară normală” ar fi fost devierea traficului prin mutarea DN7 pe celălalt mal al Oltului cu ajutorul unui pod temporar și utilizarea infrastructurii existente.

Această variantă ar necesita, însă, „gândire, bani, muncă birocratică și, mai ales, asumare”, conform Economedia.ro.

„Ministrul Grindeanu ne-a anunțat că închiderea DN7 între Boița și Brezoi este ‘singura soluție’.

Fals.

Închiderea traficului rutier pe Valea Oltului stârnește revoltă. ”Există alternative!”

Este soluția la îndemâna birocratului CNAIR indolent și a antreprenorului general turc care e doar cu Mapa, nu și cu sapa”, a declarat API.

Reprezentanții API sunt sceptici că închiderea va dura doar o lună și avertizează că restricțiile ar putea fi prelungite.

Ei subliniază că defrișările se fac doar pentru studiul geotehnic (foraje) și nu pentru lucrările propriu-zise la autostradă, ceea ce ar putea duce la noi restricții în viitor.

API propune utilizarea căii ferate de pe celălalt mal al Oltului ca alternativă viabilă pentru transportul local.

Ei solicită Ministerului Transporturilor și Autorității pentru Reformă Feroviară să introducă trenuri suplimentare pe ruta Câineni-Sibiu.

De asemenea, API sugerează repararea tronsoanelor restricționate și creșterea vitezei de circulație pe calea ferată.

API sugerează și construirea unui pod temporar la Boița și a unei halte pentru a facilita accesul localității la calea ferată.

Ei subliniază că distanța dintre Boița și linia de cale ferată este de doar 300 de metri, în timp ce cea mai apropiată gară este la 5 km, în Tălmaciu.

„Un PO la Boița ar fi foarte util în următorii 8-10 ani cât se va lucra la autostradă. Și firește și după aceea, că doar nu-l demolezi”, a concluzionat API.

Închiderea DN7 între Boița și Brezoi pentru lucrările de defrișare necesare construcției autostrăzii Sibiu – Pitești a generat controverse.

Și a adus în atenție nevoia de soluții alternative și eficiente pentru a minimiza impactul asupra traficului și comunităților locale.

Asociația Pro Infrastructură cere autorităților să ia în considerare opțiuni mai bine gândite.

Și să demonstreze o planificare proactivă pentru viitoarele proiecte de infrastructură.

555×222  MAIA
Pizza Sapori Italia 570 90