Donaris 930 x 122

dacia

Veste de milioane de la Uzina Dacia

Marți, 27 septembrie 2022, de pe linia de asamblare a departamentului Motoare al Uzinei Mecanice și Șasiuri Dacia a ieșit motorul TCe cu numărul 3 milioane.

Citiți și: Manager Spital Mioveni: „Să nu se mai plece spre alte zone, cum ar fi București!”

Este vorba de un propulsor ECO-G 100, cu carburație mixtă benzină și GPL, cu o capacitate cilindrică de 1 litru, ce dezvoltă 100 CP și un cuplu maxim de 170 Nm.

Citiți și: Dacia, veste fabuloasă! Anunțul făcut astăzi!

Acesta a fost livrat Uzinei Vehicule Dacia pentru a echipa un model Logan Prestige ce urmează să fie livrat unui client din România.

„Prima generație de motoare TCe, cunoscută sub numele de cod intern HR09, a intrat în fabricație la Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia (UMCD) de la Mioveni în anul 2012. Actuala generație, a doua, denumită HR10, se află în producție de la finalul anului 2018.

Peste 40% din producția de motoare realizată de UMCD echipează vehiculele produse pe platforma industrială Mioveni. Totodată, motoarele TCe sunt livrate la export către uzine vehicule ale Renault Group din Franța, Slovenia și Turcia, echipând, printre altele, modele precum Renault Clio V sau Nissan Micra”, transmit reprezentanții Uzinei din Mioveni.

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

9 comentarii

  • Logan spune:

    Când o fi dat clientul comanda?

  • Cris spune:

    Eu cred ca Dacia pierde multi bani din cauza dealerilor ! Vrei sa vezi si tu cum trage motorul pe un Sandero sau Logan ori pe un Duater care e mai greu ca sa te decizi daca cumperi si ciu,ciu !Astia au 2,3 masini cand exista atatea modele si versiuni Dacia/Renault….Pai daca ai trei motorizari si patru modele(doar la Dacia ai Sandero,Logan,Duster si Joger) cum raspunzi tu unor cerinte de test drive ?

  • Mihai spune:

    Se mai face test-drive când îți cumperi mașină?

  • Aurel M spune:

    Prietenii mei se plâng de Joger spre exemplu,ca fiind grea pt motorul de 1000 cm consuma mult gaz și ulei .spun ca e prea mic motorul pt masa mașinii.La fel și la Daster de 1 litru

  • Vasile spune:

    Se face test-drive cu carburantul tau..

  • CLAUDIU spune:

    1.5d pe Duster era mic ,dar era cel mai bun și fiabil motor,astea de 900,1000 sunt pocnitori,sunt făcute să fie făcute.dar 1.5 ăla nu trb să dispară.

  • Gigi spune:

    Toate care vin, sunt deja vândute, dealerii nu pot face test drive pe o mașină vândută. La fel am vrut și eu sa vad cum merge, cum trage motorul și opțiunea a fost sa fac un test pe Captur cu același motor și care are aceasi greutate cu Duster(asa a spus vânzătorul). Se descurca mulțumitor. Problema e ca mașina ar putea fi gata prin martie 23.

  • Marian spune:

    Drive testul la noi este o pacaleala, tu ca client mergi 15 – 20 de minute prin București între doua semafoare și atât. Ar trebui sa mergi în afara Bucureștiului cu 3-4 persoane în mașină sa mai faci și tu o depășire eventual sa urci puțin la munte sa vezi, poate? Am avut de la service un Logan 900 tce o săptămână, când am început sa urc la munte s-a oprit aerul condiționat sa mai câștige ceva cai pe urcare. În rest e foarte ușoară pe fata, direcția după 100 km la ora este aproape inexistenta.

  • Gameover spune:

    Este cea mai mare teapa, am un video cu pornirea si se vede cum se opreste si iar porneste si iar se opreste. Cei de la Auto Marcus Group din Pantelimon, Bucuresti au zis ca e dacie, ca nu au ce sa ii faca, halal masini, evitati cat puteti Dacia.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

SMART KIDS 570×90