- Publicat de: ePitești
- 1-03-2017, ora 19:41
- Știri
FIRMĂ DIN ARGEȘ ANGAJEAZĂ!
Firmă din Argeș angajează! Societatea LOCAȚII INDUSTRIALE angajează asistent manager și consilier juridic.
Citiți și: Argeș. Instituție din subordinea Consiliului Județean angajează!Persoanele interesate pot trimite CV-ul până pe data de 10 martie 2017 la adresa resurse.umane@gic.ro. Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.
ASISTENT MANAGER
Citiți și: Pitești: Noi locuri de muncă!Principalele responsabilități
-redactează rapoarte, documente, corespondența de protocol, comunicări interne/externe, tabele de bord – atât în limba română, cât și în limba engleză;
-asigură relația cu clienții și vizitatorii și protocolul în cazul întâlnirilor cu directorul general;
-administrează calendarul managerului şi este responsabil de organizarea deplasărilor acestuia;
-întocmește rapoarte și analize zilnice și lunare;
-asistă directorul general în implementarea și desfășurarea anumitor proiecte.
Cerințele postului
-absolvent de studii superioare în domeniul economic, juridic, psihologic;
-bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
-limba engleză și franceză la nivel avansat;
-bune cunoştinţe de operare pe calculator MS Office;
-permis de conducere categoria B.
CONSILIER JURIDIC
Principalele responsabilități
-asigură asistența juridică a companiei în vederea desfășurării activității în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;
-oferă asistență juridică în ceea ce privește legalitatea documentelor elaborate de companie;
-reprezintă compania în fața instanțelor judecătorești și a organelor abilitate;
-gestionează procese și litigiile în care societatea este parte;
-elaborează, modifică și adaptează contracte comerciale.
Cerințele postului
-absolvent de studii superioare în domeniul juridic;
-experiență și cunoașterea legislației specifice în următoarele domenii: dreptul muncii, drept societar (legea societăților, legea insolvenței), drept civil și procedura civilă, contracte comerciale;
-bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
-limba engleză la nivel avansat;
-bune cunoştinţe de operare pe calculator MS Office;
-permis de conducere categoria B.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul până pe data de 10 martie 2017 la adresa resurse.umane@gic.ro. Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.