New Profesional Consult 930 x 122

angajări

FIRMĂ DIN ARGEȘ ANGAJEAZĂ!

Firmă din Argeș angajează! Societatea LOCAȚII INDUSTRIALE angajează asistent manager și consilier juridic.

Citiți și: Argeș. Instituție din subordinea Consiliului Județean angajează!

Persoanele interesate pot trimite CV-ul până pe data de 10 martie 2017 la adresa resurse.umane@gic.ro. Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

ASISTENT MANAGER

Citiți și: Pitești: Noi locuri de muncă!

Principalele responsabilități

-redactează rapoarte, documente, corespondența de protocol, comunicări interne/externe, tabele de bord – atât în limba română, cât și în limba engleză;

-asigură relația cu clienții și vizitatorii și protocolul în cazul întâlnirilor cu directorul general;

-administrează calendarul managerului şi este responsabil de organizarea deplasărilor acestuia;

-întocmește rapoarte și analize zilnice și lunare;

-asistă directorul general în implementarea și desfășurarea anumitor proiecte.

Cerințele postului

-absolvent de studii superioare în domeniul economic, juridic, psihologic;

-bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;

-limba engleză și franceză la nivel avansat;

-bune cunoştinţe de operare pe calculator MS Office;

-permis de conducere categoria B.

CONSILIER JURIDIC

Principalele responsabilități

-asigură asistența juridică a companiei în vederea desfășurării activității în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;

-oferă asistență juridică în ceea ce privește legalitatea documentelor elaborate de companie;

-reprezintă compania în fața instanțelor judecătorești și a organelor abilitate;

-gestionează procese și litigiile în care societatea este parte;

-elaborează, modifică și adaptează contracte comerciale.

Cerințele postului

-absolvent de studii superioare în domeniul juridic;

-experiență și cunoașterea legislației specifice în următoarele domenii: dreptul muncii, drept societar (legea societăților, legea insolvenței), drept civil și procedura civilă, contracte comerciale;

-bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;

-limba engleză la nivel avansat;

-bune cunoştinţe de operare pe calculator MS Office;

-permis de conducere categoria B.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul până pe data de 10 martie 2017 la adresa resurse.umane@gic.ro. Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

HerasMed (555 x 222 px)
HerasMed (570 x 90 px)