930×122 POSADA 5

A7

Umbrărescu, o nouă victorie crucială! Pod vital pentru autostradă, aproape gata

Umbrărescu, o nouă victorie crucială! Pod vital pentru autostradă, aproape gata

Citiți și: Accident pe Autostrada A1 între un TIR și un autoturism! Trei victime!

Lucrările la Autostrada A7 Ploiești-Buzău și, implicit, la podul peste râul Buzău continuă într-un ritm accelerat.

Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), într-o postare pe Facebook, că podul construit de UMB – grupul de firme condus de Dorinel Umbrărescu – va fi dat în circulație anul viitor.

Citiți și: Șofer de 85 de ani, pe contrasens, pe Autostradă!

Acest pod va asigura legătura cu lotul 3 al autostrăzii, facilitând conexiunea între sudul Moldovei și restul țării.

Cristian Pistol a subliniat, de asemenea, că lucrările pe tronsonul Buzău-Focșani avansează bine.

CNAIR speră să deschidă circulația pe toate cele patru loturi ale acestui tronson, însumând 82,44 km, în următorul an.

Mobilizarea echipelor UMB la construcția podului peste râul Buzău este excelentă, iar în prezent, se lucrează intens la cofrarea și armarea plăcii.

Totuși, CNAIR a precizat că, pentru a putea deschide lotul 1 Buzău–Vadu Pașii până la finalizarea podului, traficul va fi redirecționat provizoriu pe DN2.

Odată finalizat, podul de 1,36 km va deveni unul dintre cele mai mari din țară.

Detalii despre stadiul lucrărilor pe Autostrada A7

Pe lângă podul de peste râul Buzău, Autostrada A7 – cunoscută drept „Autostrada Moldovei” – va aduce o serie de secțiuni strategice în zonă, care sunt aproape de finalizare.

CNAIR a raportat progrese importante pe primele trei din cele patru tronsoane ale autostrăzii Buzău-Focșani:

 – Tronsonul 1 Buzău – Vadu Pașii (4,6 km)

Este realizat de asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL, este completat în proporție de 55% și are un termen de deschidere pentru anul 2024.

Umbrărescu, o nouă victorie crucială! Pod vital pentru autostradă, aproape gata

Costul proiectului este de 689 milioane lei, fără TVA, și este finanțat prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

 – Tronsonul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8 km)

În valoare de 1,317 miliarde lei, fără TVA, este realizat în proporție de 57% și are termen de finalizare în 2025.

 – Tronsonul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,1 km)

În valoare de 1,469 miliarde lei, fără TVA, este completat în proporție de 54% și va fi, de asemenea, deschis circulației în 2025.

Autostrada A7 reprezintă un proiect esențial pentru Moldova, asigurând o conexiune rutieră modernă și eficientă cu restul țării.

Puteți adăuga comentarii la acest articol pe pagina de Facebook, AICI.

Foto și sursă: opiniabuzau.ro

Eurial 555 x222
570 X 90 POSADA 3