930×122 POSADA 5

activitate

Activitate redusă la Uzina Dacia. Muncitori care rămân acasă

Activitate redusă la Uzina Dacia. Muncitori care rămân acasă.

Citiți și: Ion Georgescu: „De afectat, nu va fi doar Mioveniul, ci și județul Argeș”

Uzina Vehicule Dacia (UVD) își va desfășura activitatea în două echipe, sâmbătă, 30 aprilie 2022.

În Departamentul Presaj activitatea va fi redusă la necesarul pentru susținerea fabricației de vehicule.

Citiți și: Video. Îngrijorarea oamenilor de la Uzină. Pericolul ca Dacia să fie vândută

Departamentul Presaj își va reduce activitatea în zilele de 2, 3, 4, 5 și 6 mai 2022.

Va fi afectată activitatea în principal la schimbul 3 și parțial la schimburile 1 și 2.

Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia (UMCD), își va adapta programul de fabricație pe liniile în sincron, în ziua de sâmbătă, 30 aprilie 2022, pentru a susține fabricația de vehicule din UVD.

DLRo și celelalte direcții suport își vor adapta programul de lucru și numărul de personal pentru perioada 30 aprilie – 6 mai 2022, în funcție de cererea și activitățile clienților.

Personalul care rămâne la domiciliu va fi plătit cu 85% și tichet de masă.

555 X 222 CUMPANA 2

Comentarii

Un comentariu

  • Gheorghe Dinu. spune:

    Problemele vor continua la Dacia, in contextul actual, cind piata auto este ”supra-saturata”. Singura sansa de a rezolva problemele , consta in cresterea calitatii,in special din punct de vedere al motorizarii otto si diesell ,care si in prezent ,la nivel mondial 2022 ,sunt fabricate avind la baza aceleasi principii vechi de peste un secol, respectiv ; Raportul de comprimare constant si Succesiunea timpilor functionali . Aceste principii vechi, au influenta negativa asupra rezultatelor, indiferent cita electronica veti pune pe ele . O solutie salvatoare ar fi , implementarea ”Raportului de comprimare variabil” ,cu doua trepte volumetrice ,astfel ; Prima treapta volumetrica, reprezinta ~35%,destinata traficului urban , viteza de deplasare de pina la 60km./ora. Depasind 60 km./ora in traficul de autostrada,este activata ”progresiv” si treapta a doua volumetrica,care reprezinta ~65%,formind la solicitare maxima, un intreg 100% cu prima treapta volumetrica . Activarea – Dezactivarea treptei a doua volumetrica, ”partial s-au total”,conditionata de solictare si conditiile din trafic ,supravegheat ,controlat si executat electric s-au electronic . Rezultate fara concurenta la nivel mondial ,din punct de vedere ;economic,rentabil,ecologic -calitativ si cantitativ . Pe pagina mea de facebook, prototip 1 ,la nivel functional ,care in urma incercarilor functionale, am conststat ca indeplineste conditiile pentru care a fost realizat . In lucru ,prototip 2, la nivel ;exploatare, incercari fizico – mecanice, stabilire caracteristici certificate . Pentru realizarea prototipuli 2, caut sprijin in vederea turnarii unei piese model , din aluminiu. Prin calitate, asiguram fluenta productiei . P.S. Propulsia electrica va prinde piata ,doar daca va concura propulsia clasica otto si diesell ,cel putin din punct de vedere al autonomiei de deplasare .

Donaris 570×90