Eurial 930 x 122

primaria_pitesti_nou

EXCLUSIV! Un nou regulament pentru atestarea administratorilor din Piteşti!

Primăria Piteşti a lansat în dezbatere publică un regulament nou privind atestarea administratorilor de imobile din municipiul reşedinţă de judeţ. Proiectul de reglament urmează să fie supus atenţiei şi dezbaterii Consiliului Local.

Astfel, pentru obţinerea atestatului de “administrator de imobile” se poate înscrie la examenul de atestare persoana care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a)are cetăţenie română

b)are deplină capacitate de exerciţiu

c)starea de sănătate corespunde rigorilor desfăşurării activităţii de administrare a imobilelor
d)prezintă garanţii morale pentru corecta exercitare a sarcinilor specifice administratorului de imobile
e)este cel puţin absolventă a învăţământului liceal, indiferent de filieră şi profil, şi a promovat examenul naţional de bacalaureat

f)nu a fost condamnată penal, nu este învinuită sau inculpată pentru săvârşirea cu intenţie a unei infractiuni
g)împotriva sa nu a fost dispusă vreo interdicţie.

Atestarea calităţilor profesionale ale candidatului declarat admis în urma susţinerii examenului de atestare, necesară practicării activităţii de administrare, se face prin certificatul de atestare. Noutatea este aceea că Primăria va putea retrage atestatul definitiv şi să îl anuleze, lucru care până acum nu era posibil.

PIZZERIA SAPORI 555 222
570×90 MAIA