263×587 grota rece

Atenție! ITM, sancțiuni de până la 8.000 de lei! Obligație pentru angajatori

ITM: Anunț important pentru angajați despre concediile de odihnă

Atenție! ITM, sancțiuni de până la 8.000 de lei! Obligație pentru angajatori

Inspectoratul Teritorial de Muncă a transmis un anunț deosebit de important pentru toți angajatorii privind majorarea salariului minim brut pe țară.

IMM 930×122
New Profesional Consult-555×222

Iată mesajul:

Citește și: Ce faci dacă mașina ta a fost avariată de grindină?

,,Reiterăm faptul că, în raport de dispozițiile art.1 din H.G. nr.598/06 iunie 2024, publicată în Monitorul Oficial nr.529/ 06 iunie 2024, pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, de la 01 iulie 2024. salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, a fost stabilit în bani, fără a include indemnizații, sporuri şi alte adaosuri, la suma de 3.700 lei lunar, pentru un program  normal de lucru în medie de 168 ore pe lună, reprezentând 22,024 lei/oră.

Atenție! ITM, sancțiuni de până la 8.000 de lei! Obligație pentru angajatori

În raport de aceste dispoziții legislative, angajatorii, potrivit prevederilor art.4 alin 3 din H.G. nr.905/2017 privind Registrul general de evidență a salariaților, pentru transmiterea modificărilor au la dispoziție un termen de maximum 20 zile lucrătoare de la data producerii acestora, termenul limită fiind 26 iulie  2024.”, se arată în comunicat.

Citește și: Taxă pentru toți cei cu permis de conducere

Netransmiterea modificării salariului în aplicația Revisal în termenul legal constituie contravenție  și se sancționează cu amendă de la 5.000 la 8.000 lei.

Eurial 930 x 122 eurial
fngcimm BANNER_IULIE 555×222

Foto: Descriptiv

fngcimm BANNER 570×90
263×587.jpg La COCOS