New Profesional Consult 930 x 122

dacia

UN LOGAN FORMIDABIL! 1.000.000 DE KM LA BORD (GALERIE FOTO)

Un Logan din Slobozia a „împlinit” frumoasa „vârstă” de 1 milion de kilometri. O performanță demnă de lăudat, mai ales că mașina a fost verificată de specialiștii de la Dacia Romania, care au confirmat că motorul, cutia și principalele elemente sunt originale, din fabrică. (…)

Citiți și: Anunțul făcut azi de Dacia dă toată lumea peste cap

Povestea publica a acestui Logan „milionar”, cu siguranță unul dintre puținele autoturisme din țara noastră care se poate mândri că a dat ceasul peste cap, a început după ce un service din Slobozia, Auto ISS, a postat pe pagina de Facebook câteva imagini cu un kilometraj. Care arăta inițial 999.999 de kilometri, după care… a ajuns la zero. Se pare că era un Logan fabricat în 2007, care, în decurs de 8 ani și ceva, a reușit să parcurgă 1 milion de kilometri.

Dar despre mașini de taximetrie care au dat ceasul peste cap am tot auzit, așa că la prima vedere nu părea nimic demn de luat în seamă. Diferența era una singură: mașina din Slobozia avea motorul original, fără să fie segmentat vreodată, și principalele elemente cu care a ieşit din fabrică – la locul lor. Lucru total diferit față de alte mașini care au trecut de milion, dar care au schimbat motoare, cutii, punţi sau care au făcut setul de 2-3 ori și care au tot felul de adaptări legate cu sârmă și bandă adezivă, încercând parcă să păcălească timpul și rulajul trecut peste ele.

Citiți și: Alertă la Dacia!

O mașină, așadar, care a trecut de 1 milion de kilometri fără să aibă segmentarea făcută vreodată, care funcționează zilnic și azi cu toate elementele importante din fabrică și care a parcurs toată această distanță pe GPL, părea ceva nou, inedit. Și tare am fost curioși să vedem pe viu cum arată, cum funcționează și cum se aude această Dacie veche de 9 ani, cu care s-a mers până acum de 3 ori distanța de la București la… Marea Imbrium. Care, dacă te întrebai unde este, e sus, pe minunatul nostru satelit, Luna.

Verificat de ingineri și mecanici de la Uzina Dacia

După ce am făcut stirea bazându-ne doar pe imaginile postate de service și spusele lor, cum că ar fi kilometri reali și că mașina are motorul original neumblat în el, cei de la Dacia au citit ce am scris noi și, simțind că poate fi o ispravă demnă de promovat și lăudat, s-au gândit să ia legătura cu omul și să verifice mașina. Așa că au format o echipă care s-a dus în Slobozia și în incinta celor de la Auto ISS, service-ul de la care a început totul. Au trecut la treabă, dând verdictul: mașina are kilometri reali, iar motorul, cutia și diverse elemente sunt cele originale. În plus, spre surprinderea tuturor, compresia era bună și egală în toate cele 4 pistoane.

Loganul este într-o stare bună și se vede că cineva a avut grijă de el

Șofer este Matei Anastasie, în vârstă de 62 de ani, de profesie șofer profesionist, care se mândrește cu peste 3 milioane de kilometri la volan. Dintre aceștia, o bună parte, peste 1 milion, i-a făcut la bordul Logan-ului. Ne-am bucurat să vedem că era dotat cu anvelope aproape noi, că funcționează tot pe el, tot ce ține de electrică și becuri, de aer condiționat și așa mai departe. Pornește imediat la prima cheie și motorul se aude rotund, normal, fără scârțâieli de curea, fără bătăi sau zgomote de tacheți. (…) (Sursă text și foto: http://www.4tuning.ro/, titlul și editarea: http://epitesti.ro/)

NOR CURIER 555×222

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90