EcoMoto 930×122

publitrans

    De mega interes! Reduceri si gratuități pentru autubuzele Publitrans

    Documente necesare eliberării titlurilor de călătorie la transportul public, în municipiul Piteşti şi zona metropolitană. Reduceri şi gratuităţi.

    Citiți și: Traseu nou Publitrans special pentru Argeș Mall

    Începând cu 1 septembrie 2022, operatorul regional PUBLITRANS 2000 S.A și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Pitești vor asigura serviciile de transport public local pe raza zonei metropolitane: municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni.

    Eliberarea titlurilor de călătorie la transportul public, pentru anumite categorii de persoane care beneficiază de facilităţi (reduceri şi gratuităţi) se va face în baza următoarelor documente:

    Citiți și: E oficial! Autobuze Publitrans la Argeș Mall

    1) Pensionarii cu pensii mai mari de 1000 lei şi cu vârsta până la 65 de ani, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar integrat, redus 50%.

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – BI/CI, original și copie;

    – cupon pensie luna anterioară, original și copie;

    – declaraţie de consimţământ;

    Ridicarea abonamentelor se va face din următoarele puncte de vânzare amplasate ȋn staţiile de autobuz, de pe raza Municipiului Pitești:

    1. Comisariat

    2. Piaţa Traian

    3. Casa Cărţii

    4. Kaufland Nord

    5. Gară Nord

    6. Cap linie Războieni

    7. Prundu Complex 1

    8. B.A.T. Bascov

    9. Piaţa Găvana

    10. Trivale Complex 1

    2) Cetăţenii cu vârsta peste 65 de ani, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – BI/CI, original și copie;

    – declaraţie de consimţământ;

    Cetăţenii cu domiciliul în Municipiul Piteşti vor ridica abonamentele din următoarele puncte de vânzare amplasate ȋn staţiile de autobuz, de pe raza Municipiului Pitești:

    1. Prundu Complex 2

    2. Teatru Al.Davila

    3. Spitalul Militar

    4. Piaţa Traian

    5. Complex Craiovei

    6. Gară Sud

    7. Dedeman

    8. Trivale Complex 2

    9. Cap linie Războieni

    10. Piața Găvana

    Cetăţenii cu domiciliul stabil în Comuna Bradu, vor ridica abonamentele din punctul de vânzare amplasat în staţia de autobuz Comisariat.

    Cetăţenii cu domiciliul stabil în Comuna Bascov, vor ridica abonamentele din punctul de vânzare amplasat în staţia de autobuz Cap linie BAT Bascov.

    Cetăţenii cu domiciliul stabil în Comuna Mărăcineni, vor ridica abonamentele din punctul de vânzare amplasat în staţia de autobuz Teatru Al.Davila.

    3) Elevii și preșcolarii din învăţământul preuniversitar, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni vor beneficia de abonament lunar

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – carnet de elev, emis de unitatea de învăţământ, vizat prin semnătură și ștampilă pentru anul în curs, copie și original;

    – adeverinţă emisă lunar de unitatea de învăţământ având menţionat obligatoriu CNP-UL, din care să reiasă că elevul frecventează cursurile acesteia pentru clasa 0, sau din care să reiasă sistemul alternativ de învăţământ, după caz, în original;

    Ridicarea abonamentelor se va face din toate punctele de vânzare amplasate în staţiile de autobuz, de pe raza Municipiului Pitești.

    4) Donatorii de sânge având domiciliul stabil doar Municipiul Pitești sau angajaţi pe raza Municipiul Pitești, conform dispoziţiilor HG 1364/2006, vor beneficia de abonament lunar integrat redus 50% (tarif suportat de beneficiar 40 de lei).

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – BI/CI, original;

    – adeverinţă de donator, în original;

    – declaraţie de consimţământ;

    Ridicarea abonamentelor se va face din sediul AFDPR, str. Maior Şonţu, bl.D1, Parter.

    Program lucru: Vineri :10.00-13.00;

    5) Beneficiarii de ajutor social având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – declaraţie de consimţământ, la prima solicitare de abonament;

    – BI/CI, în original la solicitarea abonamentului.

    Ridicarea abonamentelor se va face de la sediul AFDPR, str. Maior Şonţu, bl.D1, Parter.

    Program lucru: Vineri :10.00-13.00;

    6) Veterani de război, văduve de război şi revolutionari, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – BI/CI, original și copie;

    – legitimaţie de veteran/revoluționar, original și copie;

    – declaraţie de consimţământ;

    * depuse la întocmirea dosarului beneficiarului;

    -BI/CI, original la solicitarea abonamentului.

    Ridicarea abonamentelor se va face de la sediul AFDPR, str. Maior Şonţu, bl.D1, Parter.

    Program lucru: Vineri :10.00-13.00;

    7) Persoane cu handicap accentuat, grav și asistenţii personali ai acestora, având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    – BI/CI, original;

    – legitimatie de transport eliberată de Direcţia de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului a Judeţului Argeș;

    Ridicarea abonamentelor se va face face de la centrul de eliberare al abonamentelor pentru persoane cu dizabilităţi, cu sediul în Str. Justiției (lângă Grădina de Vară)

    Program lucru: Marți: 8-16; Miercuri: 8-16; Joi:8-16

    8) Deţinuţii politici şi deportaţii având domiciliul stabil în Municipiul Pitești și comunele Bradu, Bascov și Mărăcineni, vor beneficia de abonament lunar integrat gratuit.

    La solicitarea abonamentului vor fi prezentate următoarele documente:

    -BI/CI, original și copie;

    – decizie privind admiterea cererii de acordare a drepturilor prevăzute de încadrarea în prevederile decretului – Lege nr.118/1990 sau Legii nr.189/2000;

    – decizie Casa de Pensii pentru stabilirea indemnizaţiei privind încadrarea în prevederile decretului Lege nr.118/1990 sau Legii nr.189/2000;

    * depuse la întocmirea dosarului beneficiarului;

    – BI/CI, original;

    – cupon pensie, original;

    – declaraţie de consimţământ;

    ** documentele vor fi prezentate la solicitarea abonamentului.

    Ridicarea abonamentelor va face din sediul AFDPR, str. Maior Şonţu, bl.D1, Parter.

    Program lucru: Vineri : 10.00-13.00;

    New Profesional Consult-555×222

    Comentarii

    5 comentarii

    • Dana spune:

      Si beneficiarii de ajutor social??????????…vai de noi

    • Denisa spune:

      Ai citit printre randuri?Si beneficiarii de ajutor social au dreptul la abonament gratuit.

    • Dilruba spune:

      La deținuți politici și deportați la studenți să nu dăm că ne cade mana.

    • Radulescu Elena Brindusa spune:

      Pensionara invaliditate suma961 lei +39 ajutor primărie pe talonul de pensie,la ce tip de abonament mă incadrez?mulțumesc de răspuns.

    • Florica Lavinia spune:

      Dar nu I corect ! Eu locuiesc în merisani am o pensie de 1000 lei dar nu am dreptul la abonament pe motiv ca locuiesc în merisani .aștept și eu un răspuns. DE CE??? și unde as putea sa merg sa întreb poate exista o soluție. Multumesc

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 CAPRA 3