930×122 CAPRA 5

dacia

Declarație privind Uzina Dacia: „Vom trage de timp până când ne fluieră arbitrul”

Șeful Dacia, despre motoarele termice: „Vom trage de timp până când ne fluieră arbitrul”

Citiți și: Dacia, noutăți absolute!

Prezent la la Paris, în standul Dacia din cadrul Salonului Auto, acolo unde a fost prezentat primul motor hibrid din istoria mărcii, șeful Dacia România a acordat un interviu pentru Profit.ro în care vorbește care este ținta de producție pentru acest an la Mioveni.

Mihai Bordeanu a făcut și o serie de dezvăluiri privind strategia de producție.

Citiți și: Prime babane – 500 € de „căciulă”! Să vină banii pentru angajații Dacia!

„Am învățat să mergem în ploaie. Asta nu înseamnă că nu mai plouă. Dar am învățat să ne ferim și știm să facem treaba asta. Am diminuat cât am putut impactul. Am reușit să producem, am găsit o soluție „a la Dacia”. Și am fost ajutați și de legislația din România cu acel Kurzarbeit.

Flexibilitatea respectivă ne-a permis, practic, să facem mașini cu piesele pe care le aveam, chiar dacă nu le avem pe toate. Să le scoatem de pe linie și, apoi, când avem piesele, să chemăm oamenii și să le punem la loc. Am ajuns undeva la 50.000 de mașini incomplete. Și atunci, în momentul când am avut piesa respectivă, ele au fost completate. Lucrul ăsta o să ne permită să depășim 300.000 de mașini în România, deci revenim un pic la istoria dinainte, ne apropiem de maximul atins în 2019 cu această mică găselniță, care este foarte mult „a la Dacia”.

Producem cu ce avem, iar când avem tot, mergem înapoi pe linie, repunem. Evident, tot ce vorbim noi este invizibil pentru clientul final. El primește mașina numai când e gata. Asta ne permite să ne folosim la maxim timpul de producție și nu stă banda.

Putem să ne apropiem la 320.000.”, a spus Mihai Bordeanu.

Pe de altă parte, acesta a spus că Dacia va produce cu siguranță mașini electrice, dacă în Europa se vor vinde numai mașini electrice din 2035.

„Numai că noi nu ne punem întrebarea asta până în 2028. Avem marca-soră din grupul Renault care se ocupă numai cu lucrurile astea, deci tehnologia va fi dezvoltată, autonomie, baterie, nenumărate opțiuni, marca Renault le va avea. Noi vom trage de timp ca la fotbal. Vom trage de timp până când ne fluieră arbitrul, Comisia Europeană în cazul nostru, și atunci vom fi gata să trecem la electrice. Dar avem capacitatea să trecem foarte repede, asta este ideea.”, a spus Mihai Bordeanu.

Foto: Arhivă ePitești.ro/Mihai Bordeanu

Sursă: Profit.ro

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti

Comentarii

3 comentarii

  • Liviu spune:

    Salariile mari din România un impediment în a produce la noi.

  • Valentin spune:

    Și ce salarii propuneți? Similare celor din Nepal? Asta dacă nu cumva a-ți fost ironic!

  • Ciprian Costin spune:

    Ciudat punct de vedere, oameni mici, aspirații mici. Se recunoaște deci ca suntem câinii e din masa care așteptăm osul, dar din nefericire, nici stăpânul Renault, nu are prea multe pe masa! Într-o piață tot mai competitiva a mașinilor electrice, când China are capacitatea sa ingroape orice producător consacrat, sa aștepți fluierul arbitrului, va fi fluierat a pagubă!

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90