- Publicat de: ePitești
- 29-08-2017, ora 7:56
- Economic
ARGEȘ: VESTE MARE DE LA DACIA
Argeș: Veste mare de la Dacia. Cel mai valoros brand românesc este Dacia, se arată într-un raport al Brand Finance, firmă independentă globală de consultanță strategică și de evaluare de business.
Citiți și: Trucuri esențiale pentru depozitarea alimentelor și păstrarea prospețimiiConform sursei citate, Dacia este cel mai valoros brand românesc în anul 2017, cu o valoare de 1,2 miliarde de euro.
„Dacia este un brand solid, popular, și a fost practic singurul brand auto care putea fi cumpărat în România până în 1989. Preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului, iar astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în 34 de țări.”, se precizează în raport.
Citiți și: Primele fotografii spion cu facelift-ul Dacia Jogger! Noutăți așteptate în 2025După Dacia, conform clasamentului realizat de Brand Finance, se află eMag, cel mai mare retailer online din țara noastră, cu o valoare de 361 de milioane de euro. Al treilea cel mai mai valoros brand românesc este Dedeman (206 milioane de euro). În același timp, însă, Dedeman este cel mai valoros brand cu acționariat 100% românesc, potrivit raportului lansat azi noapte.