New Profesional Consult 930 x 122

rambursare

RAMBURSAREA TAXELOR DIN STRĂINĂTATE – ADEVĂRURI ȘI MITURI

Rambursarea taxelor din străinătate – Adevăruri și mituri. Completarea declaraţiei fiscale reprezintă o opţiune bună pentru cei care lucrează în străinătate şi care doresc să ceară Rambursarea taxelor. În fiecare an, angajaţii trebuie să trimită declaraţia fiscală legată de venitul total şi taxele anuale plătite. În momentul în care se află că aceste taxe au fost plătite în plus, ei primesc o rambursare. Din păcate, mulţi dintre cei care lucrează în străinătate nu folosesc acest lucru în avantajul lor.

Citiți și: COPII NEFERICIȚI ÎN ARGEȘ

Prin urmare, ce ar trebui să ştiţi despre rambursarea taxelor, care dintre mituri nu ar trebui crezute?

1.Odată ce îmi rambursez taxele, nu mai pot lucra legal în străinătate.

Citiți și: RECORD! MII DE ARGEȘENI AU SPUS ADIO ROMÂNIEI

Această afirmaţie reprezintă un mit care nu trebuie crezut. Rambursarea taxelor nu vă afectează angajarea în străinătate. Acest lucru este o procedură legală legată de declaraţia fiscal anuală, care trebuie făcută în fiecare an, chiar dacă sunteţi încă în străinătate. Trebuie să înţelegeţi că doar impozitul plătit în plus se rambursează, astfel nu este văzut ca evaziune fiscală şi nu este un procedeu ilegal.

2.Nu pot să-mi rambursez taxele fără un broker sau o companie de returnări de taxe.

Nu este adevărat! Puteţi să aplicaţi personal pentru taxe – trebuie doar să aplicaţi la oficiul fiscal din ţara străină. Totuşi, este necesar să ştiţi că trebuie nu doar să trimiteţi documentele. Sunt multe alte aspecte pe care trebuie să le luaţi în considerare.

De asemena, apare un risc mare în a completa greşit declaraţiile sau să uitaţi să completaţi anumite informaţii importante. Mulţi uită că documentele oficiale care trebuie trimise trebuie să fie în limba locală, completate corect şi uşor de înţeles. În cazul unor întrebări din partea agentului fiscal, trebuie să răspundeţi personal. Astfel, este recomandat să aplicaţi singur doar dacă sunteţi sigur că vă puteţi descurca şi singur. De aceea, este bine să căutaţi ajutor profesional

3.Încă voi putea primi pensie din străinătate chiar dacă mi-am returnat taxele.

Adevărat! Dacă doriţi să primiţi pensia din străinătate, trebuie să munciţi un anumit număr de ani peste hotare, lucru care depinde de fiecare ţară în parte. Totuşi, nu uitaţi să vă interesaţi de acest aspect, deoarece fiecare ţară poate avea cerinţe diferite. Indiferent când primiţi rambursarea taxelor, acestea nu reprezintă asigurarea socială, ci doar impozitul plătit în plus, lucru care nu vă va afecta pensia.

4.Pot începe procesul de rambursare a taxelor chiar dacă nu am toate documentele necesare.

Adevărat! Mulţi cred că este imposibil să înceapă procesul de rambursare a taxelor fără documentele necesare. Totuşi, dacă alegeţi o companie profesională care să vă ajute, această companie poate începe procesul pentru dumneavoastră şi, în acelaşi timp, vă va ajuta să obţineţi documentele necesare. Dacă aplicaţi singur, vă rugăm să vă asiguraţi de care documente aveţi nevoie, pentru că fiecare ţară are sistemul propriu, care poate fi diferit de ţara dumneavoastră. Dacă nu sunteţi sigur, este bine să consultaţi un profesionist.

Documentele principale necesare care ar trebui prezentate autorităților fiscale străine sunt copiile după cartea de identitate sau paşaport şi documentele care atestă veniturile şi taxele plătite la toate locurile de muncă.

5.Nu voi putea rambursa taxele deoarece am lucrat o scurtă perioadă de timp.

Nu este adevărat! Oricine poate face o returnare de taxe şi nu contează cât timp aţi petrecut în străinătate muncind. Suma pe care o puteţi primi înapoi depinde de ţara în care aţi lucrat şi de calculele pe care o foloseşte aceasta. De obicei, sunt luate în considerare veniturile totale, suma impozitului pe venit total şi perioada muncită. Puteţi afla uşor cât puteţi recupera prin folosirea unui calculator online pentru taxe.

6.Anul fiscal variază în funcţie de ţară.

Adevărat! Este important să aflaţi când începe anul fiscal în ţara în care munciţi şi când se încheie. În unele ţări se poate aplica după ce se încheie anul fiscal. De exemplu, în  Canada, Germania, Olanda şi multe alte ţări europene anul fiscal începe pe data de 1 ianuaire şi se încheie pe 31 decembrie. Totuşi, în Marea Britanie anul fiscal începe pe data de 6 aprilie şi se încheie pe data de 5 aprilie, iar în Noua Zeelandă începe pe 1 aprilie şi se încheie pe 31 martie.

New Profesional Consult-555×222
Comdata 570×90

Dacă vrei publicitate pe ePitesti.ro sună la 0733 797 066 sau trimite un email la redactie@epitesti.ro

Trimite-ne știrea ta pe whatsapp la
0733 797 066