930×122 CAPRA 5

dacia

Se pregătește o mare surpriză la Dacia!

Se pregătește o mare surpriză la Dacia!

Citiți și: Dacia, noutăți absolute!

Dacia nu exclude un posibil automobil pe segmentul micro-car, acolo unde interesul este tot mai mare deoarece mașinile pot fi conduse de la 16 ani.

„Nu există nimic în legislație care să-i împiedice pe clienți să cumpere o mașină mai mică decât Spring”, a declarat David Durand, șeful designului Dacia, jurnaliștilor de la publicația britanică Autocar, citați de profit.ro.

Citiți și: Prime babane – 500 € de „căciulă”! Să vină banii pentru angajații Dacia!

Se pregătește o mare surpriză la Dacia!

Discuția a fost marcată de afirmația lui Durand pe acest subiect: „Luăm în considerare orice”.

David Durand, care coordonează orice proiect de design al mărcii, imediat ce acesta a fost decis de conducerea companiei, spune că un vehicul de tip cvadriclu are o mulțime de avantaje pentru deplasările în centrul unui oraș.

Mai multe detalii pe marginea subiectului, AICI

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

3 comentarii

  • Cris spune:

    Chiar daca e micro treb sa fie polivalenta si atractiva(culori vii,solutii ingenioase mai ales de depozitare si viata la bord).Dau ex suportul de telefon de la Sandero:greu de fixat tel in el,pe orizontala loveste in ecranul mare din consola centrala,pe verticala nu-l vezi de volan in partea de jos,mufa e practic sub el de aproape nici nu sta bransat ,comunicare doar prin cablu ,etc). Poate sa aibe un design compact care sa -i permita in afara de doua locuri si ceva bagaj ,ca de cumparaturi sau picnic nu doar pt geanta de mana a dnelor sau cea de laptop.Si sa aibe bare adevarate pe pavilion pt a agata ceva nu doar pt design ca la Spring.Cat mi-as dori sa pot pune un bax de polistiren ,sa scutesc un drum…Unii ar vrea o mica cutie aerodinamica pt haine,pt concediu.Masina ,chiar si micro, nu e de mamaliga,cu materialele de azi.Pe vremuri rotile erau ca de bicicleta si tot sustineau atatea persoane si mecanica aia bruta din anii de inceput ai automobilului.Mai ales daca-i pune motor de 45CP,va fi chiar prea fasneata prin oras si periculoasa !Si daca Spring are iarna autonomie reala de 150km,daca microcarul nu va avea macar 50 ,nu va fi prea apreciat.Unele orase sunt mari si va fi sigur cumparata si pt livrari(deci sa poti scoate scaunul din dr f usor si sa ai fund plat).Sa aibe incarcare rapida si sa fie ingusta pt parcat usor dar nu f scurta.Te uiti la AMI de la Citroen si vezi fix ce nu trebuie facut(patrata) !Masina fara fata/spate,ce rost are ,daca tot nu o poti pilota din ambele parti ?Roti inutil de groase ca fiind inalta tot se rastoarna usor chiar si la viteze mici,autonomie mica,pret mare,etc,etc.Nu ca ar citi cineva MARE pe aici sau ar tine cont,dar de multe ori ce e in mintea lor sau ce le usor sa faca e cam degeaba si apoi se vaita de vanzari…

  • Ilisia Daniela spune:

    ⭐⭐⭐⭐⭐

  • Viorel Simion spune:

    Dacă directoratul de la Dacia-Renault intelege că bateriile actuale nu sunt o soluție bună pentru alimentarea mașinilor electrice, e fantastic. E nevoie de o noua sursă de energie, un redactor cu plasmă, un generator de tip Tesla, sau baterii atomice, orice altceva în afară de bateriile actuale .Cu respect.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90