pizzeria sapori  930 122

clienti

Hidroelectrica, mesaj pentru toți clienții

Hidroelectrica și-a anunțat clienții ce se întâmplă cu contractele care se apropie acum de scadența de 12 luni. Anunțul a fost făcut pe pagina de Facebook a companiei.

Citiți și: Se schimbă regulile! Facturile la curent se pot dubla!

Stimați clienți, Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării acestuia în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni”, a transmis Hidroelectrica.

Reamintim că, de abia acum, cu multe luni de întârziere, clienții Hidroelectrica au început să primească facturile. Compania de energie nu a emis facturi timp de 6 luni, ceea ce a dus la mari nemulțumiri în rândul oamenilor.

Citiți și: Pitești. Situație nemaiîntâlnită la Dedeman: Clienții mască!

Aceste întârzieri s-ar fi datorat numeroaselor schimbări legislative din domeniul energiei, dar și implementării de către Hidroelectrica a unui nou soft de gestiune a clienților.

Hidroelectrica transmite:

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facturilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa :

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cereri_esalonare/cerere_esalonare_casnic.pdf (pentru client casnic)

sau

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cereri_esalonare/cerere_esalonare_noncanic.pdf (pentru client business).

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.”

Sursă foto principal: Facebook Hidroelectrica

New Profesional Consult-555×222
570×90 MAIA