NOR CURIER 930X122

clienti

Hidroelectrica, mesaj pentru toți clienții

Hidroelectrica și-a anunțat clienții ce se întâmplă cu contractele care se apropie acum de scadența de 12 luni. Anunțul a fost făcut pe pagina de Facebook a companiei.

Citiți și: Cel mai mare producător de energie din România, schimbare importantă!

Stimați clienți, Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării acestuia în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni”, a transmis Hidroelectrica.

Reamintim că, de abia acum, cu multe luni de întârziere, clienții Hidroelectrica au început să primească facturile. Compania de energie nu a emis facturi timp de 6 luni, ceea ce a dus la mari nemulțumiri în rândul oamenilor.

Citiți și: Toată lumea aștepta! Schimbare la operatorul gigant de energie! Ce se întâmplă

Aceste întârzieri s-ar fi datorat numeroaselor schimbări legislative din domeniul energiei, dar și implementării de către Hidroelectrica a unui nou soft de gestiune a clienților.

Hidroelectrica transmite:

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facturilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa :

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cereri_esalonare/cerere_esalonare_casnic.pdf (pentru client casnic)

sau

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cereri_esalonare/cerere_esalonare_noncanic.pdf (pentru client business).

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.”

Sursă foto principal: Facebook Hidroelectrica

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti

Comentarii

22 de comentarii

  • Niculae Bărbulescu spune:

    Astpt de 8 luni de zile facturarea consumului.Faceti odată ce spuneți.

  • Mihaela Lungu spune:

    Încă așteptăm facturi. Poate le trimiteți înainte de prelungirea contractului.

  • Viorica juganu spune:

    Aștept facturile

  • IONESCU ZMARANDA spune:

    Clienții noi când primesc facturile suntem înscriși la începutul lunii decembrie 2022

  • Andrei Petre spune:

    Ce se petrece de nu luați citirile pe care le le trimitem nu ați schimbat citirea din 14 decembrie 2022 am dat citirea nu o luați an seama lumina nu e plătită din 14 Decembrie trimiteți cât am de plată din 14 decembrie până an ianuarie aveți indexul dat vă mulțumim

  • Magda Voicu spune:

    Așteptăm implementara serviciilor online pentru facturi, pentru plăti, index si alte documente si cereri sau sesizari. Si bineînțeles facturile restante.

  • Eu în 22 februarie2022 mi a expirat contractul.In cazul ca nu intervin se poate prelungi automat Prin urmare va rog sa reveniți cu un nou contract. Nu am fost încasată din luna mai2022. Va rog să incasati eșalonat.să o scoatem cumva la capăt.

  • Berariu Simion Gheorghe spune:

    Am aplicația pe tel.mia venit cat trebuie sa plătesc dar dar nu pot sa o descarc ami scrie ca factura nu există va multumesc

  • Anton liviu spune:

    Ce aplicație se folosește pt facturi

  • Adam Sergiu spune:

    Intr-o luna expira contractul. In acest timp am primit 3 facturi pt lunile apr. mai si iunie .De 8 luni nu am mai primit facturi. Astept facturile pe adresa de acasa. (adresa unde au fost trimise si primele trei facturi )

  • Airine Didina spune:

    As dori sa se faca si o cerere prin care abonatii care doresc sa plateasca sumele integrale, sa poata plati într-o singura transa. Pentru cei care doresc eșalonare este , si am dori si noi cei care ne- am calculat consumul lunar si am pus banii deoparte sa platim integral toata suma sa nu mai avem restante.. Mulțumesc.

  • Constantin Neculai spune:

    Am contract nou din Decembrie 2022. La Contractul primit, Hidro mi-a greșit adresa. În Ian. ac am solicitat să remedieze. N-am niciun răspuns. Ăștia nu răspund ABSOLUT deloc la E-mail-uri!

  • Ovidiu Gabriel spune:

    Astept site-ul pe care sa pot introduce indexul consumului lunar.
    In plus pe site ar trebui sa se vada si istoricul consumului, facturile lunare precum si soldul curent.

  • Petrus Ioan spune:

    Aștept factura ,ultima factură este din martie 2022 primita in iunie2022.Adica un an de zile.cat m-ai aștept.

  • Maria Adamsz spune:

    Până acum sunt foarte mulțumită de hidroelectrica mulțumesc bunului Dumnezeu că am trecut la ei .de anul trecut ,mi-au venit 3 facturi .de plata cu un preț corect ,Sper din toată inima să mă țină de clienta .anul trecut am stat rău cu banii așa că m-am bucurat că au întârziat .Le doresc numai bine și sănătate și când vine factura o voi plati fara stres !

  • Ionel BALACEANU spune:

    Bună ziua. Din septembrie am devenit client hidroelectrica, sunt și prosumator, datorita noilor reglementari nu am nimic facturat de la 1 mai 2022, ca cei de la enel mi-au facturat anul trecut pana in ultima zi a lunii aprilie. Nici nu știu cât voi avea de plata, îmi este groaza de ziua facturării.

  • Țapciuc Mihai spune:

    Trimite-ți facturile lunar oameni buni pentru că o să se adune mulți bani și vom avea probleme cînd va trebui să plătim tot din urmă,dau în fiecare lună indexul dar nici un răspuns.

  • Mircea Ignat spune:

    Din octombrie 2022, decand sunt client hidro,n-am primit nicio factura si ma gandesc cu groaza ca nici esalonarea nu ma va ajuta prea mult fiindca sunt pensionar de pensie minima nu speciala .Va rog sa ma lamuriti cumva fiindca stresul incertitudinii imi cauzaza mari nelpaceri .

  • Matis Virginia spune:

    Din iunie 2022 nu am platit nimic . Asta in conditiile in care toata casa o am pe curent,si in lunile de iarna imi veneau facturi si de 1500 ron . Cred ca singura cale este de a va actiona in instanta !!!

  • Miki spune:

    Am încheiat contracte în dec. 2022, am primit contractele dar nu am primit nicio factură și în cazul acesta nu am Codul locului de consum să pot trimite indexul. Am încercat de doua luni să trimit indexul pe site în baza CNP și nu pot, primesc mesaj că nu am contract valid. Ce să mai înțeleg? Mi-am deschis cont pe POSF. ro ANRE și acolo găsesc contractele. Hidroelectrica nu le-a operat în baza de date? Le-am trimis mesaje și e-mailuri, dar nu am primit niciun răspuns.

  • DIMIERU SIMONA spune:

    Ce eșalonare să cerem când nu avem nicio factură?Am trecut de la Enel la Hidroelectrica în oct.2022.Nu am primit nicio factură.Chiar vă bateți joc?Ar fi culmea să ne puneți și penalități.

  • Rog toți clienții hidroelectrica sa nu plătească penalități dacă acestea se vor regăsi pe facturile emise de furnizor. Nu este vina noastră! Sa se adreseze cu toții la ANRE în caz de nemulțumiri. Este o situație penibila! De 8 luni nu sunt în stare sa implementeze un soft!!! De ce sunt plătiți cei din IT cu mii de euro pe luna?

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3