930 x122 grota rece

ministrul economiei

Ministrul Spătaru, la Uzina Dacia din Mioveni: „Plec de aici cu un optimism, dar şi cu sugestii”

Ministrul Economiei, Florin Spătaru (foto), este la această oră prezent la Automobile Dacia&Renault Group Romania, platforma din Mioveni.

Citiți și: Doliu la Uzina Dacia Mioveni!

Este o vizită de lucru, anunţată în cursul zilei de ieri şi despre care ePiteşti v-a informat AICI.

Florin Spătaru:Am venit aici pentru a mă întâlni cu oamenii, cu managementul, şi pentru a discuta despre problematica industriei auto în contextul conflictului pe care îl avem la graniţe şi impactul pe care îl are. De asemenea, pentru a discuta despre strategia de dezvoltare în domeniul mobilităţii şi modul în care Dacia Renault investeşte în oameni şi produse […]. Este important ca Ministerul Economiei şi Guvernul să rămână în contact cu acest sector economic şi să poată să reacţioneze pentru sustenabilitate.

Citiți și: Video. Marcel Ciolacu, declarații de ultim moment la Uzina Dacia Mioveni

Pot să spun că plec de aici cu un optimism, dar şi cu sugestii la nivelul ministerului, ca să dezvoltăm mai departe. Voi avea încă o întâlnire cu reprezentanţii Dacia – Renault, cu informaţii la cald, absolut necesare pentru o discuţie aplicată.

 

 

 

La întâlnire a fost prezent şi directorul executiv al Uzinei Vehicule Dacia, Carlos Carinnho.

Mâine, peste 500 de salariaţi Dacia vor merge la Guvern pentru un miting care cuprinde mai multe solicitări adresate autorităţilor centrale.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

Un comentariu

  • Gheorghe Dinu. spune:

    NU poti asigura fluenta desfacerii , decit prin crestera calitatii produselor . La nivel mondial 2022 ,inca se mai fabrica motoare otto si diesell ,avind la baza aceleasi principii constructive vechi de peste un secol ,respectiv ; Raportul de comprimare constanta si Succesiunea timpilor functionali .Aceste principii vechi de peste un secol ,au influenta negativa asupra rezultatelor, din punct de vedere ;economic,rentabil, ecologic – calitativ si cantitativ . Pe pagina ACAROM – Pitesti ,am postat pentru analiza specialistilor , prototip realizat la nivel functional pe Dacia – 1300 , ”Motor cu raport de comprimare variabil”,cu doua trepte volumetrice ,controlate electric s-au electronic . Prin implemetarea acestui proiect pe orice motor otto si diesell ,se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial, din punct de vedere ;economic ,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ . Referitor la propulsia electrica , aceasta va prinde piata ,doar daca va concura propulsia clasica otto si diesell ,cel putin din punct de vedere al autonomiei de deplasare si al timpului necesar reincarcarii acumulatorilor . Pina atunci ,aducem la ”normalitate” actualele motoare otto si diesell ,implementind acest proiect , cu rezultate fara concurenta la nivel mondial ,din punct de vedere ;economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ. Multumesc.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90