New Profesional Consult 930 x 122

asociatii de proprietari

Schimbare la bloc! Este nevoie de așa ceva

Schimbare la bloc! Este nevoie de așa ceva

Citiți și: Greșeala costisitoare la bloc care te poate lăsa fără bani în sezonul rece!

Începând din luna iulie a acestui an, asociațiile de proprietari din România vor trebui să se conformeze unui nou set de reguli.

Sunt menite să modernizeze și să eficientizeze gestionarea documentelor financiare.

Citiți și: Viața la bloc. Scutire de la plata unei taxe importante!

Cea mai semnificativă schimbare o reprezintă adoptarea sistemului RO e-Factura.

Noul sistem RO e-Factura presupune utilizarea unei platforme digitale pentru descărcarea și gestionarea facturilor emise către asociațiile de proprietari.

În situația în care o societate administrează mai multe asociații de proprietari, este recomandat să se obțină o singură semnătură electronică, care poate fi utilizată pentru toate asociațiile gestionate.

Semnătura electronică trebuie instalată pe un calculator și utilizată de persoana împuternicită pentru a accesa spațiul virtual și platforma e-Factura.

Schimbare la bloc! Este nevoie de așa ceva

Procedura implică selectarea Codului Unic de Înregistrare (CUI) și accesarea spațiului virtual specific fiecărei asociații.

Costul inițial pentru obținerea și implementarea semnăturii electronice va fi suportat de asociațiile de proprietari.

Totuși, aceste costuri vor fi ulterior decontate de către asociație, asigurând astfel o distribuire echitabilă a cheltuielilor.

Detalii, AICI. 

Kaia 555×222
HerasMed (570 x 90 px)