930×122 CUMPANA 5

anpc

Și-a luat ultimul iPhone de pe un site vedetă! Ce a urmat este absolut scandalos!

Și-a luat ultimul tip de iPhone de pe un site vedetă! Ce a urmat este absolut scandalos!

Citiți și: Atenție, părinți! Jucării periculoase în magazine

O clientă (C.L.) a câștigat lupta în instanță cu unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, după ce și-a luat o țeapă de milioane.

Concret, este vorba despre cunoscutul site Quickmobile.

Citiți și: Șeful ANPC, atenționare cu privire la cadourile de Moș Nicolae

Femeia a povestit pe larg bătaia de joc la care a fost supusă de faimosul magazin online, pe un grup de Facebook Apple din Romania. Totul a început după ce aceasta și-a comandat de pe site un iPhone 12 Pro Max și într-un timp incredibil de scurt s-a și defectat.

Telefonul nu avea garanție internațională

Vrând să-l ducă într-un service pentru reparații a avut parte de o altă surpriză neplăcută. Modelul de iPhone pe care îl achiziționase era pentru piața din China, drept pentru care nu putea fi reparat de niciun service din Europa, deoarece nu avea garanție internațională.

Femeia a luat legătura cu cei de la Quickmobile, iar răspunsul reprezentanților magazinului a fost unul clar și succint:

„Dumneavoastră ați citit regulamentul și l-ați acceptat în momentul în care ați achiziționat telefonul”.

Văzându-se fără nicio soluție, femeia a apelat tot la Quickmobile, pentru a-l duce în service-ul magazinului și a-l repara. După două săptămâni, telefonul s-a întors la clientă plin de zgârieturi, cu senzorul de umiditate activat și cu un nou răspuns din partea reprezentanților Quickmobile: „Telefonul nu mai are garanție”.

A făcut reclamație la ANPC și a acționat în instanță

Sătulă de situație, femeia a decis să le facă o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), iar mai apoi a acționat în instanță.

Povestea este din 2021, dar astăzi s-a soluționat pentru mine. Atunci le-am făcut reclamație (n.r. magazinului online Quickmobile) la ANPC – au luat 5000 de lei amendă, dar au refuzat să restituie banii pe telefon. Un domn foarte amabil de la ANPC i-a acționat în instanță și am câștigat! Astăzi mi-au rambursat banii (după ce le-am trimis telefonul înapoi), a scris femeia într-o postare pe Facebook.

Aceasta a decis să-și prezinte povestea pentru a încuraja tot mai multe persoane care sunt păgubite să nu renunțe în a-și căuta dreptatea.

Scopul postării este pentru încurajarea celor care se află în situația mea! Nu vă lăsați intimidați, nu vă lăsați descurajați! Dacă aveți nevoie, vă dau adresa de mail a domnului de la ANPC care m-a ajutat pe mine! Sper că tot mai mulți și-au dat seama cine sunt cei de la Quickmobile și s-au ferit de ei!”, a mai scris femeia.

Sursă foto: Facebook C L

555×222  MAIA

Comentarii

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

570 X 90 CAPRA 3