- Publicat de: ePitești
- 28-01-2014, ora 11:03
- Știri
GDF SUEZ ÎȘI DEZINFORMEAZĂ CLIENȚII!
Furnizorul de gaze naturale pentru populație GDF SUEZ Energy România își dezinformează clienții.
Citiți și: Cât vom scoate din buzunar iarna aceasta pentru facturi?Pe facturile de plată primite luna trecută consumatorii erau informați că începând de la data de 15 decembrie 2013 nu mai pot, temporar, să își achite facturile la oficiile poștale din județele Argeș, Buzău, Dâmbovița, Dolj, Galați, Olt și Prahova. „Vă asigurăm, însă, multiple puncte de plată a facturii la partenerii noștri comerciali și bancari”, preciza furnizorul de gaze.
Ulterior datei de 15, tot în decembrie, ne-am prezentat la un oficiu poștal din Pitești pentru a verifica informația. Informație total eronată! Am putut plăti factura la Poștă. Și pe factura din ianuarie 2014 apare aceeași informație. Și din nou, zilele trecute, am putut achita factura la gaze naturale la același oficiu poștal.
Citiți și: Se schimbă regulile! Facturile la curent se pot dubla!Prin urmare, punem întrebarea: de ce GDF SUEZ Energy România își dezinformează clienții? Poate crea această situație impresia că furnizorul de gaze vrea cu tot dinadinsul să-și îndrepte clienții, pentru achitarea facturilor, către bănci?