- Publicat de: Madalina Iordachita
- 16-07-2022, ora 10:00
- Știri
Vești bune pentru șoferi. RAR anunță
Registrul Auto Român anunță că implementează serviciul „CIV prin curier”.
Citiți și: Poliția Română trage un semnal de alarmă cu privire la camerele auto video!Astfel, persoanele care solicită eliberarea Cărții de Identitate a Vehiculului vor putea opta pentru expedierea acesteia la o anumită adresă specificată, prin intermediul unui serviciu de curierat rapid.
Serviciul va fi disponibil de luni, 18 iulie.
Citiți și: Șoferii obligați să își schimbe permisul! Noile reglementări!Alina Niță, Director General RAR, transmite într-un comunicat de presă:
„Mai exact, când veniți cu autovehiculul la RAR, după identificare și verificare, puteți pleca fără să mai așteptați eliberarea actului (CIV). Îl veți primi prin curier, dacă solicitați acest lucru, în maximum 3 zile lucrătoare, termen care poate fi prelungit doar în situația excepțională în care emiterea CIV este condiționată de răspunsul altor entități externe. RAR NU taxează acest serviciu. Veți plăti doar taxa de curierat la primirea documentelor“
Pentru cei care nu doresc să opteze pentru acest serviciu, este important de precizat că rămâne în vigoare și opțiunea de ridicare personală a Cărții de Identitate a Vehiculului, direct de la ghișeul reprezentanței teritoriale unde a fost efectuată activitatea.
Cartea de identitate a vehiculului (CIV) include datele tehnice și datele de identificare a vehiculului și pe deținătorii succesivi ai acesteia.
Cum trebuie să procedeze clienții pentru a primi CIV prin curier
„Clienții vor putea menționa pe cererea de activitate pe care o completează la sediul RAR faptul că doresc primirea CIV prin curier și vor scana cu un telefon mobil un cod QR care permite accesarea directă a linkului pentru înregistrarea solicitării.
Aceste facilități vor fi disponibile la intrarea în fiecare reprezentanță RAR din țară.
Acest nou serviciu a fost conceput în special în beneficiul clienților care nu au domiciliul în orașele reședință de județ, unde sunt situate de regulă reprezentanțele RAR, și care astfel au de parcurs distanțe mai mari pentru revenire.
De asemenea, prin acest demers se decongestionează și zona de așteptare pentru clienți.”, se mai arată în comunicatul de presă al RAR.
Sursă foto principal: antena3.ro