Donaris 930 x 122

facturi

JALNIC! PITEȘTENI PUȘI PE DRUMURI

Jalnic! Piteșteni puși pe drumuri. Termo Calor Confort SA, societatea de termoficare a municipalității piteștene, ar avea cel puțin un motiv să își îmbunătățească substanțial relația cu clienții săi: creșterea semnificativă a prețului gigacaloriei livrate populației (AICI, amănunte) riscă să îi diminueze numărul de abonați, care oricum a scăzut de-a lungul timpului ca urmare a montării de centrale de apartament.

Citiți și: Bani de la Guvern pentru termoficarea din Pitești

Din păcate, cel puțin în ceea ce privește modalitatea de plată a facturilor societatea nu face progrese.

Sunt clienți nemulțumiți că își pot achita facturile doar personal, „în carne și oase”, la punctele de încasare ale societății.

Citiți și: PÂNĂ CÂND SE POT DEPUNE CERERI DE DEBRANȘĂRI LA PITEȘTI

Oamenii solicită în acest sens ca societatea condusă de directorul Iulian Richițeanu să instituie și modalități moderne de achitare a facturilor: pay-point, la robot, homebank, card bancar, etc.

„Trebuie să mă duc tocmai la Podul Viilor sau în cartiere, la casieriile lor, acolo unde mereu este coadă. Suntem în secolul 21, s-au inventat plata online, homebank-ul… Ei au rămas în secolul 20! Ca să nu mai zic de ghereta de la casierie, care arată jalnic!”, ni se plânge un client.

Conducerea SC Termo Calor Confort SA Pitești afirmă că are încheiat un acord cu Libra Bank, iar facturile pot fi achitate aici. Este, însă, o bancă destul de mică, fără multe puncte de lucru în cartiere.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

New Profesional Consult 570×90