930×122 CAPRA 5

taxe și impozite

Piteşteni revoltaţi la Taxe şi Impozite: „Ne-au trecut la plata gunoiului cu 18 persoane!”

Se fac tot soiul de greşeli la Taxe şi Impozite în Piteşti, ne scriu mai mulţi cititori revoltaţi de faptul că sunt puşi pe drumuri degeaba sau află că au de plătit sume uriaşe pentru diverse servicii, cum ar fi „Salubrizarea”. Avem două exemple în acest sens.

Citiți și: Angajații scutiți de taxe și impozite, de la 1 ianuarie! Anunț de ultim moment

18 persoane, trecute la „gunoi”

Doi proprietari s-au trezit că sunt puse 18 persoane la „Salubrizare”, la locuinţe pe care le deţin şi unde locuiesc 2, 4, respectiv 2 persoane. În total, opt persoane. Suma de plată aferentă acestor adrese era de aproximativ 900 de lei.  Culmea este că la două dintre proprietăţi au fost înregistrate deja documentele pentru stabilirea Taxei de salubrizare, iar la ce-a de-a treia a fost recunoscut faptul că nu s-a depus cererea. Chiar şi aşa, în baza socotelilor care ar fi inclus şapte persoane la adresa fără cerere, reieşeau 13 persoane la plată. Cum s-a ajuns la 18, nu au reuşit să-şi explice nici măcar cei de la Taxe şi impozite care au recunoscut că au greşit.

Citiți și: Nici nu realizezi ce vei putea face la Mall de acum încolo!

„Le-au pus din burtă! Sunt nişte greşeli grave care ne toacă nervii şi, eventual, banii. Le spun prietenilor să fie foarte atenţi când merg la Taxe şi impozite. Să verifice cu atenţie ce scrie pe documentele eliberate. Dar  tot nu e suficient. Cred că trebuie să mai faci cel puţin un drum, să te asiguri că documentele depuse au fost înregistrate corespunzător, altfel rişti să plăteşti bani în plus, degeaba”, ne-a transmis C.D., una dintre persoanele care ne-a sesizat în legătură cu erorile unei funcţionare de la Taxe şi Impozite.

„Aceşti angajaţi, bine plătiţi din bani publici, ar trebui să fie foarte atenţi la solicitările cetăţenilor”, ne-a transmis celălalt proprietar.

Documente redactate greşit

Un alt caz a fost raportat la centrul de la „Gară”, acolo unde o piteşteancă a depus un certificat de atestare fiscală pentru achiziţionarea unui autoturism. Pentru ca acesta să poată fi achiziţionat prin programul „Rabla”, era nevoie ca în document să fie menţionată cu exactitate denumirea programului respectiv (PSIPAN 2020), precum şi date despre noul vehicul (hibrid). Funcţionara a ignorat ceea ce solicitantul a menţionat în cerere şi a scris în document doar „achiziţionare autoturism”. Din acest motiv, cererea nu a putut fi validată la reprezentanţă, iar femeia a fost trimisă înapoi la Taxe şi Impozite pentru a i se elibera un nou document, completat corect.

Funcţionara şi-a recunoscut eroarea, spunând că a crezut că „merge şi aşa”.

(Foto: descriptiv)

 

New Profesional Consult-555×222
Pizza Sapori Italia 570 90