930×122 CAPRA 5

angajati

ANGAJAŢII UNOR MAGAZINE SOLICITĂ AJUTOR: „SUNTEM JIGNIŢI ÎN ULTIMUL HAL”

Mai mulţi cititori epitesti.ro au comentat pe pagina noastră de Facebook şi solicită sprijinul autorităţilor locale, fiindcă se confruntă cu persoane care sfidează măsurile de protecţie în incinta spaţiilor comerciale. Mai mult decât atât, recurg la violenţă verbală dacă li se atrage atenţia că încalcă regulile.

Citiți și: Controale de amploare la terase, baruri, cluburi de noapte și pensiuni

Prima recomandare a fost să apeleze la paznici, însă market-urile şi supermarket-urile nu au în general aşa ceva. Doar magazinele mari de tip mall sau hipermarket.

Unii angajaţi se plâng că nu au paznici şi, în cazul în care atrag atenţia anumitor clienţi că nu poartă mască, aceştia devin reclacitranţi şi adresează injurii.

Citiți și: MApN organizează examen pentru ocuparea posturilor pentru personalul încadrat fără concurs în starea de alertă

Alţii consideră că nu e treaba lor să facă ordine şi îi lasă pe clienţi să umble cum au ei chef prin magazin. Unii nu poartă deloc mască, după cum am surprins şi noi un caz zilele trecute.

Soluţia e în primul rând la patron. Acesta ar putea angaja un paznic care să verifice clienţii la intrare şi să intervină în situaţia în care apar conflicte. Apoi putem discuta şi despre o mobilizare maximă a autorităţilor, cu toate că nu poţi să aduci la fiecare uşă de magazin poliţişti locali sau jandarmi.

Cel mai bine ar fi ca toţi oamenii să înţeleagă respectarea măsurilor de protecţie. O utopie!

[555x222px]-CampanieVanzari-ePitesti

Comentarii

SPALATORIE MURAY  570×90