930×122 POSADA 5

dacia

Anunț de ultimă oră privind Uzina Dacia: „Acesta este motivul pentru care există!”

Anunț de ultimă oră privind Uzina Dacia: „Acesta este motivul pentru care există!”

Citiți și: A început divizarea Automobile Dacia!

Dacia, brandul low-cost al producătorului auto Renault, intenţionează să continue cu motoarele termice atât timp cât se poate şi să-i ajute pe şoferii reticenţi la trecerea la motoare electrice, a afirmat directorul general al companiei, Denis Le Vot, într-un interviu acordat Reuters.

În timp ce Renault intenţionează să vândă modele complet electrice în 2030, Dacia va menţine posibilitatea de a face marele salt până în 2035, când vor fi interzise motoarele pe combustibili fosili în Europa.

Citiți și: Ce au plănuit șefii cei mari pentru angajații Dacia

„Renault face eforturi pentru a fi un lider pe segmentul motoarelor electrice, această abordare prezintă riscuri”, a explicat Le Vot în marja unei prezentări lângă Paris.

„Acesta este motivul pentru care există şi Dacia. În funcţie de cât de rapid se converteşte piaţa la motoarele electrice şi de apetitul clienţilor, Dacia este aici. Cele două pot coexista într-un mod apropiat”, a spus şeful Dacia.

Producătorul auto român are un singur model electric, Dacia Spring, responsabil pentru 12% din nivelul comenzilor sale.

Deşi continuă să se bazeze pe motoare mici alimentate de combustibili fosili şi gaz petrolier lichefiat (GPL), care reprezintă o treime din vânzările brandului, Dacia intenţioneze să ofere primul model hibrid în 2023.

SMART KIDS 555×222

Comentarii

2 comentarii

  • Cele mai mari realizări au venit din Europa, dar și cele mai mari prostii…

  • Cris spune:

    Poate că motorul electric alimentat direct cu energie de la priza nu va fi standardul in viitor(adică poate va exista o baterie tampon mai ieftina ,capacitatara și durabilă dar energia se va produce în mașină pe baza hidrogenului).Tocmai a apărut o știre cu un tren care a parcurs peste 1000 km fara realimentare,având la plecare o rezerva de hidrogen pt producerea curentului necesar !
    Așadar sigur termicul nu mai e de viitor,orice criza ar mai veni… Da noi cu ce tehnologie vom mai produce mașini că vom fi la mana chinezilor care preiau uzina mecanica.Astia pun mana pe tehnologia Renault dar nu cred sa o mai îmbunătățească.Mai rezistam noi 10 ani cu asta de acu ?Și dacă vor decide să reducă și ei volume sau vor avea contracte cu mărcile lor din China și nouă ne mai dau pt montaj toate rebuturile ,ce piată va mai avea Dacia !Și dacă ar avea,noi facem bani azi ca Renault sa electrifice și modernizeze toate fabricile din Franta și apoi să ne vândă ca pe o vechitură ,pe nimic ,căci a-și vor fi scos demult banii investiți ?Pt că eu nu cred că Dacia va face mașini electrice la Mioveni,ca sa facă încă odată concurenta celor din Franța,precum Sandero a făcut concurenta lui Clio,de era să se închidă fabricile la ei din lipsa de vânzări…Sper sa nu am dreptate !Dar eu cred ca mai bine Guvernul s-ar pregăti de acu să intervină cumva…Altfel riscam sa fie mai rău ca la Craiova ,la mana turcilor…Rămânem fara ind auto bai politicienilor !Căpșunari vom fi toți ,ca sclavii,pe ogoarele vestice….Sa vad la ce va mai ajuta doctoratele alea de „carton” și ce mai școliți prin universități !

570 X 90 CAPRA 3