Kaia 930 x 120

komoder

Cum să creezi un mediu de lucru care să-i motiveze pe angajați?

Se spune că succesul absolut al unei companii este clădit pe dedicarea și satisfacțiile pe care angajații le au la locul de muncă. Membrii echipei dau tonul realizărilor și îndeplinirii la timp a sarcinilor la nivel de grup și individual, dar numai dacă aceștia sunt fericiți la birou. De aceea, ne-am gândit să îți prezentăm cele mai bune trei idei care ar putea ajuta la fidelizarea celor mai buni angajați pe care îi ai în firma pe care o reprezinți. Iată care sunt acestea și cum le poți aplica.

Citiți și: Video – Cele mai eficiente programe și funcții ale unui scaun de masaj performant

1. FĂ UN PLAN DE INTEGRARE A ANGAJAȚIOLOR NOI

Oamenii care abia pășesc în echipa deja închegată din care faci parte au nevoie de un training special încă din prima zi în care aceștia ajung să își cunoască noii colegi. În afară de lucrurile esențiale pe care trebuie să le pui la dispoziția nou-venitului, cum ar fi un calculator cu toate parolele de acces în platformele firmei, un loc la un birou și un tur al office-ului, trebuie să te ocupi și de partea socială a situației. Noul angajat trebuie să interacționeze cu ceilalți colegi, pentru a se simți integrat cât mai curând. Primul prânz luat împreună, ca echipă proaspăt mărită, este esențial în dezvoltarea ulterioara a comunicării eficiente dintre voi, așa că preocupă-te ca subiectele atinse să fie unele nu foarte personale și deloc negative.

Imediat ce ziua de muncă a început, noul vostru coleg ar trebui să primească deja câteva sarcini pe care le poate completa până la finalul programului, pentru a avea de la primul contact satisfacția că a ajutat echipa să evolueze.

Citiți și: Cum alegi cei mai practici ochelari de masaj?

Aplicând această strategie, poți fi sigur că noii angajați vor fi mai motivați și se vor dedica întru totul companiei și jobului în care au fost investiți încă de la început.

2. RESPECTĂ NEVOILE ANGAJAȚILOR

Angajatori există peste tot, însă cei cu adevărat buni sunt o specie pe cale de dispariție. Pentru a menține o reputație de șef pe care oricine și-l poate dori, va trebui să te apropii cât mai mult de angajații tăi. Poți face acest lucru respectându-le cele trei nevoi principale pe care le au la locul de muncă.

Nevoia de siguranță – toți angajații își doresc să aibă parte de siguranță, confort și protecție din partea companiei în care lucrează, implicit din partea șefului pe care îl au. Replici precum „Sunt alături de tine”, „Înțeleg prin ce treci” sau „Suntem aici să te ajutăm dacă ai nevoie” vor fideliza orice subaltern pe care îl ai.

Nevoia de recunoaștere – avem nevoie în permanență de recunoașterea celor din jurul nostru, pentru a ști că prezența noastră este importantă, mai ales atunci când vine vorba de locul de muncă pe care îl avem. De aceea, un bonus sau o zi în plus de vacanță de fiecare dată când un angajat pe care îl ai dă dovadă de profesionalism și duce un task greu către un final fericit îl vor face să se simtă cu adevărat important și dorit în echipă.

Nevoia de apartenență – bazată pe aceleași principii ca nevoia de recunoaștere, a treia nevoie pe care trebuie să o satisfaci angajaților tăi este cea de găsire a armoniei la locul de muncă. Sentimentele de bucurie, dorința de colaborare și comunicarea eficientă vor face din orice persoană pe care o ai în subordine un angajat loial.

3. REDU CÂT MAI MULT STRESUL ANGAJAȚILOR

Inevitabil, situațiile în care stresul va câștiga teren vor fi numeroase, mai ales dacă echipa pe care o reprezinți este una numeroasă. Vei putea fi apreciat mai mult de către angajații tăi dacă vei ști cum să gestionezi situațiile aflate la limită, inducându-le și acestora o stare de bine și control absolut a lucrurilor.

Mai mult decât atât, îi poți face fericiți dacă organizezi la birou un spațiu special pentru relaxare, unde să aceștia își pot petrece câteva minute ori de câte ori simt că au nevoie de odihnă. Un scaun de masaj, un playlist cu muzică ambientală și un ceai sau un suc natural ar face minuni chiar și în cea mai stresantă zi din lună, la predarea rapoartelor. Pe lângă fotoliul de masaj poți așeza câteva plante ornamentale care să îl destindă în câteva minute pe cel presat de timp sau de volumul de muncă.

Desigur, ieșirile în echipă după încheierea programului sunt binevenite, iar un teambuilding organizat departe de rutina orașului îi va uni și mai mult pe cei care formează o a doua familie, la locul de muncă. Aplică sfaturile de mai sus și bucură-te de aprecierea celor pe care îi coordonezi, dar și de o echipă unită în orice situație!

New Profesional Consult-555×222
570 X 90 CAPRA 3