New Profesional Consult 930 x 122

operator

Firmele, obligate să răspundă clienților la telefon în cel mult 5 minute!

Firmele, obligate să răspundă clienților la telefon în cel mult 5 minute!

Citiți și: Amendă pentru acești șoferi! Se ia și permisul!

În cazul reclamaţiilor sau solicitărilor formulate telefonic, la un operator uman, prestatorul unui serviciu va fi obligat să preia apelurile în cel mult 5 minute de la iniţierea acestora de către client, prevede un proiect analizat de Profit.ro.

Proiectul aduce aceste modificări Ordonanței de urgență nr. 49/ 2009, care reglementează libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii, serviciul fiind definit drept orice activitate economică independentă, prestată în mod obișnuit în schimbul unei remunerații, iar prestatorul putând fi orice persoană fizică, cetățean al unui stat membru, sau orice persoană juridică stabilită într-un stat membru, care oferă ori prestează un serviciu.

Citiți și: Măsură tranșantă! Ce-i așteaptă pe pietonii care traversează cu ochii în telefon

Inițiatorii proiectului arată că într-o eră a vitezei, când majoritatea lucrurilor pot fi rezolvate de la distanţă, printr-un click sau un apel telefonic, majoritatea operatorilor economici îngreunează procesul, punând consumatorii în situaţia de a pierde minute în şir, în aşteptare, pentru a fi preluaţi de un agent, pentru a-şi expune problema sau nemulţumirea.

Nerespectarea acestei obligaţii va fi sancționată cu amendă de la 50.000 la 100.000 lei. Pentru a intra în vigoare, proiectul trebuie adoptat de Legislativ și promulgat de șeful statului.

Detalii, AICI

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570×90 MAIA