930×122 CAPRA 5

operator

Firmele, obligate să răspundă clienților la telefon în cel mult 5 minute!

Firmele, obligate să răspundă clienților la telefon în cel mult 5 minute!

Citiți și: Gestul care te poate lăsa fără permis!

În cazul reclamaţiilor sau solicitărilor formulate telefonic, la un operator uman, prestatorul unui serviciu va fi obligat să preia apelurile în cel mult 5 minute de la iniţierea acestora de către client, prevede un proiect analizat de Profit.ro.

Proiectul aduce aceste modificări Ordonanței de urgență nr. 49/ 2009, care reglementează libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii, serviciul fiind definit drept orice activitate economică independentă, prestată în mod obișnuit în schimbul unei remunerații, iar prestatorul putând fi orice persoană fizică, cetățean al unui stat membru, sau orice persoană juridică stabilită într-un stat membru, care oferă ori prestează un serviciu.

Citiți și: Sistem nou obligatoriu în toate mașinile!

Inițiatorii proiectului arată că într-o eră a vitezei, când majoritatea lucrurilor pot fi rezolvate de la distanţă, printr-un click sau un apel telefonic, majoritatea operatorilor economici îngreunează procesul, punând consumatorii în situaţia de a pierde minute în şir, în aşteptare, pentru a fi preluaţi de un agent, pentru a-şi expune problema sau nemulţumirea.

Nerespectarea acestei obligaţii va fi sancționată cu amendă de la 50.000 la 100.000 lei. Pentru a intra în vigoare, proiectul trebuie adoptat de Legislativ și promulgat de șeful statului.

Detalii, AICI

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti
Pizza Sapori Italia 570 90