- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 29-04-2024, ora 14:23
- Știri, Știri, Video
Kaufland reacționează și recunoaște
Kaufland reacționează și recunoaște
Citiți și: Deliciul din Kaufland cu un ingredient care îți dă fiori!În urmă cu două zile, publicația ePitești informa cititorii cu privire la o situație deosebit de neplăcută și deranjantă petrecută în parcarea de la Kaufland Nord.
Clienții hypermarketului, care își făceau cumpărăturile înainte de închiderea magazinului, s-au trezit în beznă.
Citiți și: EXCLUSIV: Au început lucrările! Povestea controversatului Kaufland PrunduDintre cele 20 de becuri care ar fi trebuit să lumineze parcarea dotată cu aproximativ 10 stâlpi, doar patru dintre aceștia luminau slab, lucru ce a făcut clienții să bâjbâie, efectiv, până la autoturismele parcate.
Mai multe detalii despre subiect, dar și imagini, puteți regăsi AICI.
Reprezentanții Kaufland România au venit cu un punct de vedere oficial, după ce ePitești a semnalat problema.
Kaufland reacționează și recunoaște
Iată ce transmit aceștia:
„Din cauza unei defecțiuni tehnice, sistemul de iluminat din parcarea magazinului Kaufland Pitești Nord a fost parțial afectat.
O echipă de specialiști a fost deja mobilizată și va interveni în cursul zilei de astăzi pentru a remedia problema.
Ne așteptăm ca iluminatul să fie din nou funcțional în cel mai scurt timp posibil.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere.
Ne străduim să oferim o experiență plăcută și confortabilă în oricare dintre magazinele Kaufland, iar astfel de incidente nu reflectă valorile și standardele companiei noastre.”
Foto: descriptiv