Kaia 930 x 120

kaufland

Kaufland reacționează și recunoaște

Kaufland reacționează și recunoaște

Citiți și: Alertă alimentară la Auchan, Kaufland, Carrefour! Nu consumați acest produs

În urmă cu două zile, publicația ePitești informa cititorii cu privire la o situație deosebit de neplăcută și deranjantă petrecută în parcarea de la Kaufland Nord.

Clienții hypermarketului, care își făceau cumpărăturile înainte de închiderea magazinului, s-au trezit în beznă.

Citiți și: Grav accident de circulație în Pitești! Pieton rănit!

Dintre cele 20 de becuri care ar fi trebuit să lumineze parcarea dotată cu aproximativ 10 stâlpi, doar patru dintre aceștia luminau slab, lucru ce a făcut clienții să bâjbâie, efectiv, până la autoturismele parcate.

Mai multe detalii despre subiect, dar și imagini, puteți regăsi AICI.

 

Reprezentanții Kaufland România au venit cu un punct de vedere oficial, după ce ePitești a semnalat problema.

Kaufland reacționează și recunoaște

Iată ce transmit aceștia:

„Din cauza unei defecțiuni tehnice, sistemul de iluminat din parcarea magazinului Kaufland Pitești Nord a fost parțial afectat.

O echipă de specialiști a fost deja mobilizată și va interveni în cursul zilei de astăzi pentru a remedia problema.

Ne așteptăm ca iluminatul să fie din nou funcțional în cel mai scurt timp posibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere.

Ne străduim să oferim o experiență plăcută și confortabilă în oricare dintre magazinele Kaufland, iar astfel de incidente nu reflectă valorile și standardele companiei noastre.”

Foto: descriptiv

555 X 222 CAPRA
eurial 570×90