New Profesional Consult 930 x 122

kaufland

Kaufland reacționează și recunoaște

Kaufland reacționează și recunoaște

Citiți și: Exclusiv. Investitorii Argeș Mall au venit cu elicopterul „în control”!

În urmă cu două zile, publicația ePitești informa cititorii cu privire la o situație deosebit de neplăcută și deranjantă petrecută în parcarea de la Kaufland Nord.

Clienții hypermarketului, care își făceau cumpărăturile înainte de închiderea magazinului, s-au trezit în beznă.

Citiți și: Ți-ai făcut cumpărături de Paște? Lista cu programul celor mai importante magazine

Dintre cele 20 de becuri care ar fi trebuit să lumineze parcarea dotată cu aproximativ 10 stâlpi, doar patru dintre aceștia luminau slab, lucru ce a făcut clienții să bâjbâie, efectiv, până la autoturismele parcate.

Mai multe detalii despre subiect, dar și imagini, puteți regăsi AICI.

 

Reprezentanții Kaufland România au venit cu un punct de vedere oficial, după ce ePitești a semnalat problema.

Kaufland reacționează și recunoaște

Iată ce transmit aceștia:

„Din cauza unei defecțiuni tehnice, sistemul de iluminat din parcarea magazinului Kaufland Pitești Nord a fost parțial afectat.

O echipă de specialiști a fost deja mobilizată și va interveni în cursul zilei de astăzi pentru a remedia problema.

Ne așteptăm ca iluminatul să fie din nou funcțional în cel mai scurt timp posibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere.

Ne străduim să oferim o experiență plăcută și confortabilă în oricare dintre magazinele Kaufland, iar astfel de incidente nu reflectă valorile și standardele companiei noastre.”

Foto: descriptiv

555×222 grota rece

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3