930×122 CAPRA 5

barieră

ȘOFERI FURIOȘI ÎN PRUNDU: “MI-A MÂNCAT 3 ANI DIN VIAȚĂ!”

Șoferi furioși în Prundu: “Mi-a mâncat 3 ani din viață!” Trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lânăriei din cartierul piteștean Prundu le dă mari bătăi de cap şoferilor.

Citiți și: Oficial! Decizie fără precedent: Faliment la CFR

Zilnic la barieră se formează cozi de maşini, cozi care ajung chiar şi până la intersecţia cu bulevardul Petrochimiştilor. Şoferii sunt revoltaţi din cauza timpului pe care trebuie să îl petreacă aşteptând la bariera CFR trecerea trenurilor.

Am mers la faţa locului. Am găsit o coadă infernală şi zeci de şoferi nemulţumiţi.

Citiți și: Pitești: Circulație închisă! Acum s-a anunțat

“Cred că această barieră mi-a mâncat 3 ani din viață! Să se construiască o pasarelă, cât timp să mai pierdem aşteptând?”, ne declară, indignat, un șofer de TIR, George Iancu.

Un alt şofer ne spune că pe parcursul unei zile, adunate, este nevoit să stea la bariera de pe Lânăriei și câte două sau trei ore aşteptând: ,,Locuiesc în zonă. Am zile în care trebuie să fac şi câteva drumuri dus-întors şi pierd două sau trei ore. De ani buni aşa se întâmplă! S-a tot vorbit de o pasarelă, dar tot nimic nu s-a făcut!”

Șoferul are dreptate: de ani și ani de zile, nimeni nu le mai știe numărul, conducerea Primăriei Pitești promite fără a concretiza construirea în zonă a unui pasaj rutier suprateran. Nici fostul primar, Tudor Pendiuc, și nici actualul, Cornel Ionică, nu au rezolvat problema.

Pasajul era gândit să înceapă pe strada Basarabiei și să treacă peste intersecţia cu bulevardul Petrochimiştilor şi peste calea ferată de pe strada Lânăriei.

Existența unui pasaj rutier ar conduce la fluidizarea traficului rutier în zonă, zonă în care bariera este de foarte multe ori coborâtă pentru a da trecere liberă garniturilor de tren. Prin urmare, în multe momente ale zilei traficul auto este blocat, punând la grea încercare nervii șoferilor.

Construirea pasajului este prevăzută în Strategia integrată de dezvoltare durabilă a municipiului pentru perioada 2014 – 2023, având ca termen de realizare anul 2020. Suntem deja în 2018, iar proiectul a rămas doar în stadiul de intenție (subiectul pe larg, AICI).

Eurial 555 x222
570 X 90 CAPRA 3