930X122 MAIA

astaldi

“RĂZBOI” ITALO-ROMÂN PE EXPRESUL PITEȘTI-CRAIOVA

Război italo-român pe expresul Pitești-Craiova. Firma Construcții Erbașu a contestat la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor licitația pentru proiectarea și execuția tronsonului 1 al viitorului drum expres Pitești-Craiova, informează economica.net.

Citiți și: Restricție de trafic, trei săptămâni, pe un drum foarte important

Societatea omului de afaceri român Cristian Erbașu (foto) s-a clasat pe locul al treilea la licitația organizată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), după firma italiană desemnată câștigătoare, TIRRENA SCAVI S.p.A., și după Astaldi S.p.A., tot din Italia.

“În ceea ce privește modalitatea de evaluare a acestor oferte de către Autoritatea Contractantă (n.r. – CNAIR), menționăm faptul că aceasta în mod nelegal a dispus declararea ofertelor TIRRENA SCAVI S.p.A. și Astaldi S.p.A. ca admisibile, în condițiile în care ofertele tehnice ale acestor ofertanți au fost întocmite cu nerespectarea cerințelor documentației de atribuire, iar prin răspunsurile la solicitările la clarificări și-au modificat/completat ofertele tehnice”, se arată în motivarea contestației, potrivit sursei citate.

Citiți și: Veste incredibilă pentru șoferii din România! Un nou Drum Expres!

Construcții Erbașu a cerut reevaluarea ofertelor. După ce Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor va lua o hotărâre, Construcții Erbașu se va putea adresa mai departe instanței de judecată, ceea ce va conduce la o întârziere a proiectului.

AICI, în articolul publicat de economica.net puteți citi amănunte.

Amintim că pe 1 octombrie CNAIR a anunțat firmele câștigătoare ale licitațiilor pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 1 și 2 ale viitorului drum expres Pitești-Craiova. Câștigătorul desemnat pentru Tronsonul 1 este TIRRENA SCAVI S.p.A. (Italia), cu o valoare a ofertei de 358.179.480,69 de lei fără TVA, echivalentul a 76 de milioane de euro fără TVA.

Tronsonul 1 are o lungime de 17,7 km (km 0+000 – km 17+700) și are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova, iar ca punct final, limita județului Dolj cu Olt. Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Craiova, Ghercești, Pielești și Robănești (AICI, subiectul pe larg).

555 X 222 CAPRA

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3